Babys sovestillinger ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Anja

Nu er Elias de sidste dage begyndt at vende sig mere rundt inden i sengen. Hidtil har han bare ligget på ryggen - og oftest nøjagtigt, hvor han blev lagt. Nu ligger han på siden og har en enkelt gang set ham ligge på maven ....

Hvad gør jeres bebser ? Og hvad mener I om det ?

Jeg er nok stadig lidt nervøs for at han ligger på maven, men er det bare noget pjat nu de er blevet så store ? Han kan jo sagtens vende sig selv igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Anna-Rosa

Det skal du ikke være nervøs for, for han kan sikkert også komme tilbage igen, ellers er han ihvertfald så stor nu at han kan give lyd:)
Og SURPRICE SURPRICE min hun rokker sig jo ikke ud af stedet:P

Anmeld

3. marts 2008

Louise mortil4

her møvrer tvillingerne rundt, de bliver lagt på siden og flader i søvn på ryggen, lander på maven og tilbage på siden, alt i mens de også snurrer rundt i sengen så de lige så tit ligger med hovedet den modsatte vej end hvor de startede. Men det er kun om natten de gør det, om dagen ligger de hvor de bliver lagt, aller højst et lille tril men så bliver man gal fordi man ikke mgidder rulle rundt selv igen.

Knus Louise

Anmeld

3. marts 2008

Sille

Freja ligger på de mærkeligste måder i den seng.. helt nede i hjørnet i fodenden, med ben og arme ud af tremmerne, med hovedet nedad, røven i vejret, på tværs, på maven, siden og ryggen... you name it..:)
Jeg flytter hende kun hvis hun ligger med hovedet den forkerte vej ( sengen er hævet), eller på tværs osv..
Hun elsker at ligge på maven og har gjort det længe nu.. hun får vendt sig selv og ellers vågner hun og piver og så vender vi hende også sover hun videre..

Jeg er ikke nervøs for freja mere.. hun kan sagtens vende sig selv.. et er kun hvis hun er syg og har feber man skal være obs..

Så jeg ville lade ham rode rundt.. men du skal gøre det du syns er bedst og rarest for dig og elias..:)

-sille-bille

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Stella er en uro uden lige.

Nogle gange ligger hun på tværs, andre gange med benet oppe af kanten af sengen.

Men har det som dig mht. det med at ligge på maven.
Hvis hun en dag ligger sådan tror jeg ikke jeg ville kunne lade være med at vende hende.

Er sgu en kylling, selvom der ikke skulle være fare på færde!;)

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Ny mor

Marius ligger helt oppe med hovedet bøjet bagud :-000 Vi har opgivet at hive ham ned - der går 2 min. så ligger han sådan igen :-o
kh Birgitte

Anmeld

3. marts 2008

ivfmarie

Malte rokker sig ikke en mm
Men det gør han jo heller når han er vågen og ligger på gulvet :S Jeg ved sgu altid hvor jeh har ham hehe.

Marie - med lade Malte

Anmeld

3. marts 2008

Muffinmus

Sover kun på siden.. Fik af vide af SP det var det bedste for hovedet. Men nu er det lidt ligegyldigt da kraniet er ved at blive hårdt:) Hvis han selv kan vende sig igen må han gadt sove på maven:)

Anmeld

3. marts 2008

Helle30

Sofie ligger som marius: helt oppe ved sengeranden med nakken bøjet bagover, så ansigtet nærmest er presset ind mod sengeranden. Det ser afsindigt ubekvemt ud, men hvis vi forsøger at trække hende ned, så er hun alligevel tilbage i samme stilling efter få minutter.

Hilsen Helle, som netop har opdaget, at vores vimpel er fløjet fra flagstangen og har kastet sig over et uskyldigt kirsebærtræ. Må hellere gå ud og skille dem ad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.