Vinger til fastelavn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. februar 2009

linemus

Er der nogen, der ved, hvor man kan købe vinger henne, eller evt. har en genial idé til, hvordan jeg laver dem selv? Jeg har stadig en idé om, at Signe og Nanna skal være mariehøne og bi - har også planlagt kostumet i hovedet, men mangler vingerne... nå ja, og at få det ud i virkeligheden selvfølgelig (det er jo også først næste mandag...).

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

ivfmarie

tyl og hegnstråd - det ville jeg nok forsøge mig med... God fornøjelse.

Marie - på vej på arbejde

Anmeld

15. februar 2009

Mie A

H&M har nogle.... men de er nok lidt for fe-agtige...

Anmeld

15. februar 2009

birgittemarie

Jeg brugte skumgummi til Marius' bi-vinger (og følehorn så bi-hjelmen også kan vaskes og bruges normalt, hvilket er ret fedt).
Jeg tegnede vingeformen på og klippede dem så ud efter tegningen. Bagefter beklædte jeg dem med tyl.
Skumgummi er fedt til de små, fordi der ikke er noget, der stikker og udgør farligheder.

Knus fra Birgitte, som glæder sig til at se dine dejlige fastelavns-insekter

Anmeld

15. februar 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Jeg brugte skumgummi til Marius' bi-vinger (og følehorn så bi-hjelmen også kan vaskes og bruges normalt, hvilket er ret fedt).
Jeg tegnede vingeformen på og klippede dem så ud efter tegningen. Bagefter beklædte jeg dem med tyl.
Skumgummi er fedt til de små, fordi der ikke er noget, der stikker og udgør farligheder.

Knus fra Birgitte, som glæder sig til at se dine dejlige fastelavns-insekter

Ih, hvor smart! Især hvis man ligger og ruller rundt på ryggen, hvilket jo ikke er helt utænkeligt. Nu kan jeg også se, hvordan det er lagt i så fine folder på billedet af Marius-bi, men må jeg spørge, har du syet vingerne fast på ryggen eller hvordan?

Knus Line

Anmeld

15. februar 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Ih, hvor smart! Især hvis man ligger og ruller rundt på ryggen, hvilket jo ikke er helt utænkeligt. Nu kan jeg også se, hvordan det er lagt i så fine folder på billedet af Marius-bi, men må jeg spørge, har du syet vingerne fast på ryggen eller hvordan?

Knus Line

Jeg har sat dem fast med trykknapper, for så kan de tages af, hvis herligheden skal vaskes.

Knus fra Birgitte

Anmeld

2. februar 2013

Glad Giraf

birgittemarie skriver:

Jeg har sat dem fast med trykknapper, for så kan de tages af, hvis herligheden skal vaskes.

Knus fra Birgitte

Gammel tråd der nu kommer op igen... Må man se billeder af vingerne?

Står med samme problem nu, skal lave en 15 måneders pige om til en mariehøne, og mangler kun vingerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.