Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Aldrig brugt da jeg har en pige75,- ink porto.
Aldrig brugt da jeg har en pige75,- ink porto.
åh hvor er den sød og lige det jeg står og mangler!!
RQK skriver: åh hvor er den sød og lige det jeg står og mangler!!
tanja. skriver: Den er rigtig sød, men vi fik da min datter var et år og ja en pige såå så du er da velkommen til at slå til
Den er rigtig sød, men vi fik da min datter var et år og ja en pige såå så du er da velkommen til at slå til
Uh jeg skal lige tænke lidt over det. Hvor stor er den i størrelsen? Altså min dreng er jo 4,5 måned, så egentlig er den lidt for lille nu?
RQK skriver: Uh jeg skal lige tænke lidt over det. Hvor stor er den i størrelsen? Altså min dreng er jo 4,5 måned, så egentlig er den lidt for lille nu?
tanja. skriver: Fra skridt til nakke er den 37,5 cm
Fra skridt til nakke er den 37,5 cm
Arh øv, jeg har vist en stor dreng. Kan se den alt for hurtigt bliver for lille. Den er ellers bare for sød! Men held og lykke med salget
RQK skriver: Arh øv, jeg har vist en stor dreng. Kan se den alt for hurtigt bliver for lille. Den er ellers bare for sød! Men held og lykke med salget
ååååh, forelskelse, jeg skal lige måle lillemanden i morgen for at se om hvor længe han ville kunne passe den... hvor henne af bor du hvis det er? bare så jeg ved om jeg også skal tænke porto eller...
//
mika.F skriver: hhaharååååh, forelskelse, jeg skal lige måle lillemanden i morgen for at se om hvor længe han ville kunne passe den... hvor henne af bor du hvis det er? bare så jeg ved om jeg også skal tænke porto eller... //
hhaharååååh, forelskelse, jeg skal lige måle lillemanden i morgen for at se om hvor længe han ville kunne passe den... hvor henne af bor du hvis det er? bare så jeg ved om jeg også skal tænke porto eller...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128