Me too str. 62.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.000 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Koen.

Aldrig brugt da jeg har en pige

75,- ink porto.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Raj

tanja. skriver:

Aldrig brugt da jeg har en pige

75,- ink porto.

åh hvor er den sød og lige det jeg står og mangler!!

Anmeld

13. november 2011

Koen.

RQK skriver:

åh hvor er den sød og lige det jeg står og mangler!!

Den er rigtig sød, men vi fik da min datter var et år og ja en pige såå så du er da velkommen til at slå til

Anmeld

13. november 2011

Raj

tanja. skriver:

Den er rigtig sød, men vi fik da min datter var et år og ja en pige såå så du er da velkommen til at slå til

Uh jeg skal lige tænke lidt over det. Hvor stor er den i størrelsen? Altså min dreng er jo 4,5 måned, så egentlig er den lidt for lille nu?

Anmeld

13. november 2011

Koen.

RQK skriver:

Uh jeg skal lige tænke lidt over det. Hvor stor er den i størrelsen? Altså min dreng er jo 4,5 måned, så egentlig er den lidt for lille nu?

Jeg kan lige måle fra skridt til nakke, men alt efter hvor stor/lille din dreng er tror jeg den bliver for lille 2 sekunder

Anmeld

13. november 2011

Koen.

RQK skriver:

Fra skridt til nakke er den 37,5 cm

Anmeld

13. november 2011

Raj

tanja. skriver:

Fra skridt til nakke er den 37,5 cm

Arh øv, jeg har vist en stor dreng. Kan se den alt for hurtigt bliver for lille. Den er ellers bare for sød! Men held og lykke med salget

Anmeld

13. november 2011

Koen.

RQK skriver:

Arh øv, jeg har vist en stor dreng. Kan se den alt for hurtigt bliver for lille. Den er ellers bare for sød! Men held og lykke med salget

tak

Anmeld

15. november 2011

mika.F

ååååh, forelskelse, jeg skal lige måle lillemanden i morgen for at se om hvor længe han ville kunne passe den...   hvor henne af bor du hvis det er? bare så jeg ved om jeg også skal tænke porto eller...

//

Anmeld

20. november 2011

Koen.

mika.F skriver:

hhaharååååh, forelskelse, jeg skal lige måle lillemanden i morgen for at se om hvor længe han ville kunne passe den...   hvor henne af bor du hvis det er? bare så jeg ved om jeg også skal tænke porto eller...

//

Hej har slet ikke fået besked om at du havde skrevet i tråden, men bør i esbjerg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.