Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er blevet optaget på min drømmeuddannelse i dag! Eller... d 11.11.11 havde jeg egentlig fået en mail fra dem - men troede jo ikke de ville sende en mail om optagelse, så jeg har jo bare v entet på et brev!Men jep - jeg er kommet ind på min drømmeuddannelse... "Det glæder os at meddele dig at du er optaget på multimediadesigneruddannelsen (det må være det længste ord i verden ) på NoMA med start d 23. januar kl 09"WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU .... D : D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Jeg er blevet optaget på min drømmeuddannelse i dag! Eller... d 11.11.11 havde jeg egentlig fået en mail fra dem - men troede jo ikke de ville sende en mail om optagelse, så jeg har jo bare v entet på et brev!Men jep - jeg er kommet ind på min drømmeuddannelse... "Det glæder os at meddele dig at du er optaget på multimediadesigneruddannelsen (det må være det længste ord i verden ) på NoMA med start d 23. januar kl 09"WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU .... D : D
Tillykke med optagelsen
Ploffer skriver: Tillykke med optagelsen
Tak tak tak tak taaaak
Nej hvor dejligt, stort tillykke med det. Så har du studiestart på min terminsdato .
/Winnie
Møn-Mor skriver: Nej hvor dejligt, stort tillykke med det. Så har du studiestart på min terminsdato . /Winnie
Mange tak Hehe sjovt - så er det jo en good dag for os begge
KÆÆÆÆÆMPE tillykke
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: KÆÆÆÆÆMPE tillykke KærligstSussie
hihihih MAAANGE TAK
Jah.... Hvor er det fedt for dig! Der er ikke noget bedre end at skulle ud og arbejde med det man aller helst har lyst til!
Sakris skriver: Jah.... Hvor er det fedt for dig! Der er ikke noget bedre end at skulle ud og arbejde med det man aller helst har lyst til!
hihi det er FEDT Det kan jo lige redde min dårlige dag Glæder mig SÅ meget..
Stort tillykke.... det er så fed en følelse at blive optaget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128