Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg går og venter på det brev fra sygehuset, så jeg ved hvornår jeg skal til NFMen har lige taget mig selv at kigge i postkassen i dag hihi på en søndag Ventetiden er godt nok hård
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Jeg går og venter på det brev fra sygehuset, så jeg ved hvornår jeg skal til NFMen har lige taget mig selv at kigge i postkassen i dag hihi på en søndag Ventetiden er godt nok hård
4kløver skriver: Griner det har jeg også gjort før..
Griner det har jeg også gjort før..
tænk at man kan blive så fokuseret på den postkasse
hehehe. Kender det alt for godt! Har selv været ude og tjekke postkassen i dag for at se om der var et brev fra NoMA om at jeg er optaget på min drømmeuddannelse.Det var der ikke Til gengæld var der sgu en mail fra dem - jeg er optaget Men hang ind there! brevet dukker pludselig op
MissChrista skriver: hehehe. Kender det alt for godt! Har selv været ude og tjekke postkassen i dag for at se om der var et brev fra NoMA om at jeg er optaget på min drømmeuddannelse.Det var der ikke Til gengæld var der sgu en mail fra dem - jeg er optaget Men hang ind there! brevet dukker pludselig op
EJ tillykke Hvilket studie er det ?
Hahaha, sådan var jeg også da jeg ventede brev! Og er sådan hver gang jeg venter brev
LilleLene skriver: EJ tillykke Hvilket studie er det ?
Mange tak Det er Multimediadesign på NoMA i Kolding.En international uddannelse så det foregår på engelsk og efter de to år skal jeg ha' 1½ år i Vejle og så har jeg en prof. bachelor inde for Webudvikling
MissChrista skriver: Mange tak Det er Multimediadesign på NoMA i Kolding.En international uddannelse så det foregår på engelsk og efter de to år skal jeg ha' 1½ år i Vejle og så har jeg en prof. bachelor inde for Webudvikling
okay da, vildt nok tillykke
rikkeregnbue skriver: Hahaha, sådan var jeg også da jeg ventede brev! Og er sådan hver gang jeg venter brev
det er fjollet
LilleLene skriver: det er fjollet
Ja, men man glæder sig jo bare til at man endelig får det brev
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128