Krøllen 14+0 2.barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Muffinmus

Enig, du har en fin mave og ja, det er sjovt igen at mærke liv i derinde snyes jeg:-)

Og måske burde jeg se et billede af dig, for jeg har vist ikke set dig siden....øh...ja det er sgu godt nok seriøst mange år siden:-)Kan sikkert ikke kende dig overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Koen.

MariaE skriver:

Enig, du har en fin mave og ja, det er sjovt igen at mærke liv i derinde snyes jeg:-)

Og måske burde jeg se et billede af dig, for jeg har vist ikke set dig siden....øh...ja det er sgu godt nok seriøst mange år siden:-)Kan sikkert ikke kende dig overhovedet.

ja det er en skøn følelse at mærke det igen og tak

åh ja, du har vel ikke set mig siden jeg var lille

Anmeld

13. november 2011

Mille83

tanja. skriver:

Så skrev vi 14+0 i går piger

Krøllen gav de første 5 små spark fra sig i går, gud hvor var det stort

Alt går fint, dog er det ved at blive lidt hårdt allerede at skulle løfte på Lærke, men hun er super dygtig til at hjælpe og kræver ikke meget bare lidt kærlighed

Sikke en fin mave 

Anmeld

13. november 2011

Muffinmus

tanja. skriver:

ja det er en skøn følelse at mærke det igen og tak

åh ja, du har vel ikke set mig siden jeg var lille

Næ, din søster husker vist bedre hvor gammel du var men under 10 i hvert fald:-)

Anmeld

13. november 2011

wmillapigenw

hvor er det da gået stærkt med maven! puha du er da ved at være stor! jeg havde kun lige en bitte smule til den tid og fik først rigtigt noget mellem 18 - 20 uger! <3 

& flot mave!

Anmeld

13. november 2011

Koen.

MariaE skriver:

Næ, din søster husker vist bedre hvor gammel du var men under 10 i hvert fald:-)

haha det gør hun sikkert Det ar vel været mens jeg gik på frederiks skole og der gik jeg indtil 1. klasse puuuha det er længe siden

Anmeld

13. november 2011

Koen.

wmillapigenw skriver:

hvor er det da gået stærkt med maven! puha du er da ved at være stor! jeg havde kun lige en bitte smule til den tid og fik først rigtigt noget mellem 18 - 20 uger! <3 

& flot mave!

Ja den fylder godt og synes bare det er hver uge den vokser (det kan os mærkes)

Men Lærke kunne man heller intet se på mig før omkring uge 20 og der tog jeg endda mere på i vægt

Anmeld

13. november 2011

Koen.

Mille83 skriver:

Sikke en fin mave 

tak

Anmeld

13. november 2011

Miss Church

Hvor har du bare en fiiiin mave 

Anmeld

13. november 2011

Caroline86

den er så fin, den mave, smukke

Bare helt perfekt, altså!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.