Jeg har dem fra Ikea, og de virker PERFEKT...
ENESTE ulempe ved dem er at de kun rækker 100 meter i fugleflugt... Det vil sige at tykke betonvægge og sådan noget, kan forstyrre, og forkorte rækkevidden på dem....
Og så er der ingen hængeanordning, så babyens eller den voksnes del kan hænge i noget....
Mine er til gengæld så gode, at jeg stiller den til børnene i vinduet på reposen, og lukker døren ind til ungerne, og alligevel hører den hvis de står ud af sengen, eller kalder.
Så min babydel står faktisk omkring 5 meter fra børnene, og med en lukket dør imellem, alligevel virker den....
Jeg har også haft dem fra Harald Nyborg, og dem var jeg bestemt ikke tilfreds med... De skulle ligge ret tæt på barnet, i vognen, for at de registrerede lyde.
Og efter noget tid begyndte den voksne del at forvrænge lyden, så man ikke kunne hør eom barnet hostede eller græd, det var larm.....
Desuden var det slet ikke altid de gik igennem, selvom man havde testet dem inden man gik fra barnet, og selvom man lagde begge dimser præcis samme sted hver gang, og stillede vognen samme sted hver gang...
Jeg ville ikke anbefale dem fra Harald Nyborg, men gerne dem fra Ikea, hvis du kan nøjes med en fugleflugtsrækkevidde på 100 meter....
Og jeg har altså haft 3 sæt af dem fra harald nyborg....