Baby alarm fra ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2011

katrineoerum

Vi står i den situation at vores baby alarm fra super nova er gået i stykker efter af være brugt hver dag i fire år. Så nu skal vi have en ny. Vi har ikke lige råd til at købe en ny fra Super nova da de er ret dyre.

Så jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med den baby alarm man kan købe i IKEA. Den skal kunne række fra en etage til etagen oven over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Sofia

Vi har den og synes den er sådan ok. dog skal den være ret tæt på barnet for at den går igennem, kan fx ikke bare lægge den overpå barnevognen.

Anmeld

13. november 2011

katrineoerum

Sofia skriver:

Vi har den og synes den er sådan ok. dog skal den være ret tæt på barnet for at den går igennem, kan fx ikke bare lægge den overpå barnevognen.

okay. den vi har nu står ca en meter fra hende. Ville det være okay tror du?

Anmeld

13. november 2011

Sofia

katrineoerum skriver:

okay. den vi har nu står ca en meter fra hende. Ville det være okay tror du?

Tror du må prøve dig frem, jeg har hørt andre sige deres går fint igennem et stykke derfra, men det synes jeg desværre ikke vores gør..

Anmeld

13. november 2011

muzen

jeg har haft 2 af de alarmer fra harld nyborg. og de virker super godt og koster kun 300 kr

Anmeld

13. november 2011

katrineoerum

muzen skriver:

jeg har haft 2 af de alarmer fra harld nyborg. og de virker super godt og koster kun 300 kr

okay dem vil jeg lige tjekke ud

Anmeld

13. november 2011

mariamiss6

Jeg har dem fra Ikea, og de virker PERFEKT...

ENESTE ulempe ved dem er at de kun rækker 100 meter i fugleflugt... Det vil sige at tykke betonvægge og sådan noget, kan forstyrre, og forkorte rækkevidden på dem....

Og så er der ingen hængeanordning, så babyens eller den voksnes del kan hænge i noget....

Mine er til gengæld så gode, at jeg stiller den til børnene i vinduet på reposen, og lukker døren ind til ungerne, og alligevel hører den hvis de står ud af sengen, eller kalder.

Så min babydel står faktisk omkring 5 meter fra børnene, og med en lukket dør imellem, alligevel virker den....

Jeg har også haft dem fra Harald Nyborg, og dem var jeg bestemt ikke tilfreds med... De skulle ligge ret tæt på barnet, i vognen, for at de registrerede lyde. 

Og efter noget tid begyndte den voksne del at forvrænge lyden, så man ikke kunne hør eom barnet hostede eller græd, det var larm.....

Desuden  var det slet ikke altid de gik igennem, selvom man havde testet dem inden man gik fra barnet, og selvom man lagde begge dimser præcis samme sted hver gang, og stillede vognen samme sted hver gang...

Jeg ville ikke anbefale dem fra Harald Nyborg, men gerne dem fra Ikea, hvis du kan nøjes med en fugleflugtsrækkevidde på 100 meter....

Og jeg har altså haft 3 sæt af dem fra harald nyborg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.