Klamydia eller blærebrtændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.022 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Tror jeg har fået blærebrtændelse det føles i hver fald sådan. Det vier sindsygt, hele tiden. Kan ikke holde ud at være nogen stedet. Detbedste er faktisk når jeg sidder på toilettet og tisser små dråber. Men det er jo også svært at sidde der når man har en datter på to. 

Er også lidt nervØs for om det kan være klamydia?? Har haft ubeskyttet sex, men føles det på samme måde sim ved blærebrtændelse? Til jer som har haft det. Har læst at symptomeene på det kan være svie i urinrøret.

Håber på lidt hjælp. På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mariajny

Vil da helt klart anbefale dig og gå til lægen. Det kan godt lyde som klamydia, men også blærebetændelse.

Anmeld

13. november 2011

Frk.S

Jeg kan ikke svare dig på hvordan det føles, da jeg ikke har haft det. Men hvis du har haft ubeskyttet sex, og er nervøs for om du har fået klamydia, så vil jeg da råde dig til at tage til læge, så du kan få vished, og komme i behandling, hvis det er aktuelt.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

Vil da helt klart anbefale dig og gå til lægen. Det kan godt lyde som klamydia, men også blærebetændelse.

Arh øv altså. Hvor hurtig kommer sådan nogle klamydia symptomer? 

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg kan ikke svare dig på hvordan det føles, da jeg ikke har haft det. Men hvis du har haft ubeskyttet sex, og er nervøs for om du har fået klamydia, så vil jeg da råde dig til at tage til læge, så du kan få vished, og komme i behandling, hvis det er aktuelt.

Har heller aldrig haft det. Tror mest det er blærebrtændelse da jeg ofte har det, men er nervøs for det andet. Ja det må nok blive en tur til lægen 

Anmeld

13. november 2011

LilleLene

Anonym skriver:

mine kom faktisk lidt sent, og startede som meget små symptomer

men ville klart ringe til læge eller vagtlægen og få det tjekket

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

mine kom faktisk lidt sent, og startede som meget små symptomer

men ville klart ringe til læge eller vagtlægen og få det tjekket

Okay tak. Det er en uge siden jeg har haft ubeskyttet sex. Så synes jo det lyder hurtigt. 

Må ringe til lægen imorgen

Anmeld

13. november 2011

LilleLene

Anonym skriver:

Okay tak. Det er en uge siden jeg har haft ubeskyttet sex. Så synes jo det lyder hurtigt. 

Må ringe til lægen imorgen

altså tror der gik omkring 2 uger før jeg mærkede noget til det med min kæreste

Anmeld

13. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg syntes det lyder som blærebetændelse.. som jo også er ganske almindeligt at få, efter sex.. Og symptomer på klamydia kan faktisk være usynlige i op til flere år! så afsted til lægen med dig..

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

altså tror der gik omkring 2 uger før jeg mærkede noget til det med min kæreste

Okay det var hurtigt. Ej må vist bare til læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.