Seasalt grøn-te

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.059 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Laura.

Hej piger.

Er der nogen herinde som har prøvet denne te kur der hedder SeaSalt Grøn-Te ? Og har det virket på jer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

AndreasMor84

Dk Lady skriver:

Hej piger.

Er der nogen herinde som har prøvet denne te kur der hedder SeaSalt Grøn-Te ? Og har det virket på jer ?

Oh yes.. prøvede den for nogle år siden og ja, den virker 

Det du dog skal være opmærksom på er, at du nok skal være hjemme de dage du tager den, hvor den begynder at virke - læs: Hav et toilet i nærheden Men vil stærkt anbefale den

Anmeld

13. november 2011

SussieThyssen

Dk Lady skriver:

Hej piger.

Du skal lige være opmærksom på at sundhedsstyrrelsen for nogle måneder siden advarede imod at indtage for store mængder grøn te.

Dvs at man ikke må drikke mere end  hvad der svarer til max 1 til 2 kopper om dagen og man helst ikke må drikke det hver dag, idet grøn te virker stærkt vanddrivende + at det for folk med lavt blodtryk kan være farligt.
Der er også nogle andre bivirkninger, som jeg ikke lige kan huske.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2011

AndreasMor84

SussieThyssen skriver:

Du skal lige være opmærksom på at sundhedsstyrrelsen for nogle måneder siden advarede imod at indtage for store mængder grøn te.

Dvs at man ikke må drikke mere end  hvad der svarer til max 1 til 2 kopper om dagen og man helst ikke må drikke det hver dag, idet grøn te virker stærkt vanddrivende + at det for folk med lavt blodtryk kan være farligt.
Der er også nogle andre bivirkninger, som jeg ikke lige kan huske.

Kærligst
Sussie

Kuren indebærer, at man tager én kop af teen hver 2. dag i 14 dage eller én kop hver dag i 7 dage..

Men jeg har nu altid drukket meget alm. grøn te uden nogen form for bivirkninger..

Anmeld

13. november 2011

SussieThyssen

AndreasMor2011 skriver:

Kuren indebærer, at man tager én kop af teen hver 2. dag i 14 dage eller én kop hver dag i 7 dage..

Men jeg har nu altid drukket meget alm. grøn te uden nogen form for bivirkninger..

Det er vi vist mange der har, og jeg har heller aldrig mærket noget, men de kloge hoveder siger, at det er langtidsvirkninger og store doser, der er farlige, noget de fleste af os jo ikke sådan bare går og indtager, men jeg vil tro at de netop har fundet grund til alarm i forbindelse med at folk er gået på en eller anden kur.
Jeg drikker stadig grøn te men kun en enkelt kop et par gange om ugen.

Jeg skal ikke forsøge at gøre mig klog på det, kun ville jeg lige formidle min viden videre.

Anmeld

13. november 2011

AndreasMor84

SussieThyssen skriver:

Det er vi vist mange der har, og jeg har heller aldrig mærket noget, men de kloge hoveder siger, at det er langtidsvirkninger og store doser, der er farlige, noget de fleste af os jo ikke sådan bare går og indtager, men jeg vil tro at de netop har fundet grund til alarm i forbindelse med at folk er gået på en eller anden kur.
Jeg drikker stadig grøn te men kun en enkelt kop et par gange om ugen.

Jeg skal ikke forsøge at gøre mig klog på det, kun ville jeg lige formidle min viden videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.