øget kvalme efter uge 12?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.273 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2011

sofiell89

Er der andre end mig der har fået/ har øget kvalme/opkast efter uge 12?

Jeg havde stort set ingen kvalme i starten, det kan da i hvert fald tælles på 2 hænder. Nu er jeg rundet 12+1, og de sidste 48 timer har pænt sagt været et helved for mig. Kaster op konstant og ud af den blå luft, men har stadigvæk ingen kvalme.. Jeg er lige kommet ud af badet, hvor jeg også præsterede at kaste op ud over det hele, fordi det kommer med 1sek. varsel - så kunne ikke nå at bevæge mig den meter der er til toilettet
Imorges stod jeg og rensede ansigt og pludselig skulle jeg altså kaste op (opdagede det bare først da det kom!!). Så ud over spejlet og håndvasken.. Mums Dog er det lykkedes mig at få spist lidt de sidste dage, så håber da ikke at vægten er gået yderligere ned i denne uge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Koen.

sofiell89 skriver:

JJeJeghhaharEr der andre end mig der har fået/ har øget kvalme/opkast efter uge 12?

Jeg havde stort set ingen kvalme i starten, det kan da i hvert fald tælles på 2 hænder. Nu er jeg rundet 12+1, og de sidste 48 timer har pænt sagt været et helved for mig. Kaster op konstant og ud af den blå luft, men har stadigvæk ingen kvalme.. Jeg er lige kommet ud af badet, hvor jeg også præsterede at kaste op ud over det hele, fordi det kommer med 1sek. varsel - så kunne ikke nå at bevæge mig den meter der er til toilettet
Imorges stod jeg og rensede ansigt og pludselig skulle jeg altså kaste op (opdagede det bare først da det kom!!). Så ud over spejlet og håndvasken.. Mums Dog er det lykkedes mig at få spist lidt de sidste dage, så håber da ikke at vægten er gået yderligere ned i denne uge...

Jeg har ikke kvalme, det havde jeg rigeligt af i starten, men det der med 1 sekunds bræk varsel har jeg os det kommer ud af det blå og så står man der med bræk overalt!

Manden joker med at hænge poser op over alt så jeg kan gribe en med det samme

God bedring

Anmeld

13. november 2011

NNL

Jeg har haft meget kvalme fra uge 6, heldigvis uden opkast. Efter uge 9 synes jeg der var lidt bedring, men kastede så op. Efterfølgende synes jeg kvalmen efterhånden er væk det meste af dagen, men har kastet op en del i løbet af de sidste par uger (er 14+5 i dag). Heldigvis kan jeg mærke det i god tid så jeg kan nå ud på toilettet Rigtig, rigtig god bedring!!

Anmeld

13. november 2011

sofiell89

Jeg tror jeg har fundet synderen til min opkast...
Jeg er nemlig kommet i behandling for blærebetændelse. Startede samme dag som opkasten startede. Kaster "sjovt" nok op, 1-2 timer efter jeg har taget pillerne.. Lidt pudsigt.. Nå, men fik manden til at tjekke, og det er sjovt nok en af bivirkningerne på de piller.. Røv at skulle tage 4 piller om dagen, når man ved man kaster op af dem..

Anmeld

13. november 2011

NNL

sofiell89 skriver:

Jeg tror jeg har fundet synderen til min opkast...
Jeg er nemlig kommet i behandling for blærebetændelse. Startede samme dag som opkasten startede. Kaster "sjovt" nok op, 1-2 timer efter jeg har taget pillerne.. Lidt pudsigt.. Nå, men fik manden til at tjekke, og det er sjovt nok en af bivirkningerne på de piller.. Røv at skulle tage 4 piller om dagen, når man ved man kaster op af dem..

Ikk særlig fedt Men du kan da se en ende på det når penicillin kuren er overstået så, i det mindste...

Anmeld

14. november 2011

sofiell89

NNL skriver:

Ikk særlig fedt Men du kan da se en ende på det når penicillin kuren er overstået så, i det mindste...

Ja det kan jeg. Tirsdag morgen er sidste piller. Er bare nervøs for at de ikke har virket, når jeg nu kaster dem op

Anmeld

14. november 2011

NNL

sofiell89 skriver:

Ja det kan jeg. Tirsdag morgen er sidste piller. Er bare nervøs for at de ikke har virket, når jeg nu kaster dem op

Hmm tja, der kunne måske være noget dér... Måske du lige skulle høre lægen om de gerne vil have en ny urinprøve?

Anmeld

14. november 2011

Chevro

sofiell89 skriver:

Er der andre end mig der har fået/ har øget kvalme/opkast efter uge 12?

Hej, jeg har det præcis på samme måde! Dog tror jeg at jeg er ramt af noget influenza istedet for graviditetspræget opkast!

I aftes, kørte vi hjem fra svigerfamilien - og jeg begyndte pludselig helt uhæmmet og kaste op! og det var ret meget. Til sidst var der også lidt blod med.

Jeg havde det på ingen måde dårligt, eller havde kvalme eller lign.!

Siden igår har jeg så haft meget slim i halsen, smerter i svælget og bare trang til at sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.