Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mor ønsker sig denne bluse (billede vedhæftet) men den er fra ellos, og jeg har hørt MANGE dårlige ting derfra, så jeg vil gerne høre om nogen der positive erfaringer derfra, eller ved hvor jeg kan finde noget lignende?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er der ikke et billede med.. men jeg har handlet gennem Ellos i flere år efterhånden og synes at den store forskel ligger i hvilket mærke tøjet er fra. De har jo både deres eget og en masse andres. Prøv at uploade et link til den bluse, din mor gerne vil have.
Jeg handler tøj til bettemanden og sengetøj derinde - og der er intet problemer med det.. Har en enkelt gang bestilt noget tøj deres til mig selv, og må indrømme jeg er ikke fan af deres tøj...
Handler tit ved ELLOS og jeg har aldrig haft nogen problemer overhovedet Gå synes du trykt kan handle med dem...
Jeg har handlet der flere gange, og har ingen problemer haft :-)
Jeg har kun hørt om positive ting vedrørende Ellos! min mor og hendes veninde er storforbrugere af siden og bestiller jævnligt. De siger også, at det er nemt at sende tingene tilbage hvis man fortryder.
Anonym skriver: Min mor ønsker sig denne bluse (billede vedhæftet) men den er fra ellos, og jeg har hørt MANGE dårlige ting derfra, så jeg vil gerne høre om nogen der positive erfaringer derfra, eller ved hvor jeg kan finde noget lignende?
Jeg har også handlet meget hos Ellos, og ingen problemer haft
Kun positive oplevelser med Ellos her.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128