Isabeau skriver:
Er godt nok ved og være noget nervøs nu :/ Hvornår går fødsel igang? Går vandet? Kommer veer og sygehuset 'tager' vandet? Hvor lang tid har jeg veer? Hvornår kommer hun ud? Hvor ondt gør det i virkeligheden? Osv osv osv
Min mor og begge mine ældre søstre har fået taget vandet - det er ikke selv gået. Mon det oz er sådan med mig så?
Hvordan tager Stella det? Både lillesøster og at være væk fra både mor og far? Og så være hos onkel og tante? Det er nok det, jeg mest tænker på? Savner hende allerede ved og tænke på at være væk fra hende
Håber bare inderligt at jeg får en fødsel som min mor og søstre. De har alle født inden for 6 timer og været hjemme sammen dag/inden for 24 timer.
Er nu i uge 37+, og det er oz her omkring at de andre har født. Spændene! :/
Julie var bestemt ikke glad for at skulle væk fra mor og far midt om natten da jeg gik i fødsel med Lina...
Da hun fik sin bamse og vores hund med sig derhen hvor hun skulle passes, gik det hele nu meget fint... Hun fik ikke sovet ret meget den nat, da det var et nyt sted...
Jeg tænkte også meget på Julie under hele forløbet og savnede hende også helt vildt.. Glædet mig til at komme hjem og vise hende Lina... 
Første gang fik jeg taget vandet.. Her anden gang gik vandet da jeg fødte Lina's hoved...
Fødslen med Lina startede på terminen lige over middag, hvor jeg begynder at få veer som trækker godt i lændet...
Om natten til den 20. September, der ringer jeg til fødegangen kl. 03.10 ca og er på fødegangen kl. 4.15 - Lina er født kl. 9.01 og vi kørte fra fødegangen igen kl. 13.20 ca.... Så vi var ret hurtige hjemme igen, og Julie's "miniferie" var også kort... Frygtede også at fødslen denne gang ville vare alt for længe.. Den gik ret hurtigt alligevel....
Er nu ret sikker på Stella nok skal klare det... Vi sagde til Julie at mor skulle på sygehuset og sove lidt... Og når mor havde sovet lidt, så var lillesøster også kommet til verden...
Jeg vil sige veerne her anden gang gjorde pisse hamrende ondt, jeg kunne ikke andet end at brokke mig på sygehuset over at narkose lægen var alt for langsom og jeg skulle have den Epidural lige nu...
Efterveerne var dælme også stride... Jeg følte faktisk at jeg var ved at gå i fødsel igen... Min jordemoder sagde også at efterveerne bliver værre og værre jo flere børn man får...