Hej med dig. Først og fremmest får du lige et kram, det er aldrig sjovt! Men fedt at du kan holde humøret oppe!!
Hos mig testede jeg positivt 4+1 og tog efterfølgende to teste, hvor stregen blev mere og mere tydelig. På dag 5+0 tog jeg endnu en test, som var ligeså svag som den første jeg tog. Jeg googlede svagere teste og kunne kun finde folk hvor det var endt i en SA. Så jeg ringede til lægen, som ville se mig med det samme og de tog en test der lignede min egen. Viste hende de andre og hun kunne godt forstå min bekymring, og sagde at ville den ud, ville den ud. Uanset hvad jeg gjorde. To dage senere på dag 5+2 begydte jeg at bløde meget kraftigt (en fredag) og mandag ville lægen se mig igen, hvor de tog en totalt negativ test. Så her gik det også hurtigt, hvilket lægen så som et godt tegn på at kroppen selv havde fået alt ud.
Så jeg håber for dig at det også kun er en god ting med den negative test, og så håber jeg at de finder grunden til dine aborter 
Her skal det siges at det tog 6 mdr før den var der igen, men at jeg nu er i 16. uge, og tror på at jeg skulle det igennem fordi der nu er et ekstra-dejligt barn i min mave 
Anmeld