hvor mange dage efter SA havde i en negativ test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.228 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2011

freiasmor

Hej piger, som mange af jer ved mistede jeg endnu engang (3 gang) på min 20års fødselsdag d. 09.11.11. øv det tog hårdt på mig at det lige skulle lægge sig på den dag, men min fornemmelse som jeg havde haft et par dage i forvejen holdte desværre stik..

vi tog hjem til min kærestes forældre for at være og ikke bare gå derhjemme og være ked af det, så det endte med at jeg faktisk fik en rigtig god fødselsdag trods omstændighederne.. Vi er først idag d. 12.11 kommet hjem til os selv med faktisk helt nye møbler som jeg fik i gave af alle mulige fra familien.. "ny sofa, nyt sofa bord, nyt sidebord" osv. dog er det brugt, men det er bare helt iorden da vi længe har ville have nye sofaer.. så det var simpelthen en gave ! jeg måbede da jeg så dem !

anyway, det var ikke det jeg ville !
nu da vi endelig er kommet hjem igen, ville jeg lige se hvordan og hvorledes det så ud på graviditetstesten. og tog en her for 10 min siden.. normalt var den mest positiv om aftenen, men idag er den så negativ som den kan være, ser det som et godt tegn og et lille håb om at jeg nu ikke skal igennem alt muligt på sygehuset osv !
men så tænkte jeg os - hvor hurtigt blev jeres negative efter jeres spontane abort. ? synes det gået meget hurtigt, men det før det måske bare ??

og jeg tænker positivt omkring det med at nu kan lægen endelig og forhåbelig give os svar på hvad der gør at jeg ikke kan holde på fosterne. 1 tanke lægen har nævnt var at : mit det gule legeme ikke fungere som det skal, så når jeg bliver gravid producere den ingen hormon til fosteret så det kan udvikle sig videre.. Men nu må vi se, jeg håber nu selvom jeg godt ville have været "ok til at få børn", at det med det gule legeme er tilfældet selvom det os kan være meget andet !

men jeg er overraskende positiv omkring det hele.. det har ikke taget ligeså hårdt på mig som det har gjort de andre gange.. så  fingre for at jeg ikke "fejler" noget slemt.

Knus og tak for alle jeres kram og alt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Tona

Freismor skriver:

Hej piger, som mange af jer ved mistede jeg endnu engang (3 gang) på min 20års fødselsdag d. 09.11.11. øv det tog hårdt på mig at det lige skulle lægge sig på den dag, men min fornemmelse som jeg havde haft et par dage i forvejen holdte desværre stik..

vi tog hjem til min kærestes forældre for at være og ikke bare gå derhjemme og være ked af det, så det endte med at jeg faktisk fik en rigtig god fødselsdag trods omstændighederne.. Vi er først idag d. 12.11 kommet hjem til os selv med faktisk helt nye møbler som jeg fik i gave af alle mulige fra familien.. "ny sofa, nyt sofa bord, nyt sidebord" osv. dog er det brugt, men det er bare helt iorden da vi længe har ville have nye sofaer.. så det var simpelthen en gave ! jeg måbede da jeg så dem !

nu da vi endelig er kommet hjem igen, ville jeg lige se hvordan og hvorledes det så ud på graviditetstesten. og tog en her for 10 min siden.. normalt var den mest positiv om aftenen, men idag er den så negativ som den kan være, ser det som et godt tegn og et lille håb om at jeg nu ikke skal igennem alt muligt på sygehuset osv !
men så tænkte jeg os - hvor hurtigt blev jeres negative efter jeres spontane abort. ? synes det gået meget hurtigt, men det før det måske bare ??

og jeg tænker positivt omkring det med at nu kan lægen endelig og forhåbelig give os svar på hvad der gør at jeg ikke kan holde på fosterne. 1 tanke lægen har nævnt var at : mit det gule legeme ikke fungere som det skal, så når jeg bliver gravid producere den ingen hormon til fosteret så det kan udvikle sig videre.. Men nu må vi se, jeg håber nu selvom jeg godt ville have været "ok til at få børn", at det med det gule legeme er tilfældet selvom det os kan være meget andet !

men jeg er overraskende positiv omkring det hele.. det har ikke taget ligeså hårdt på mig som det har gjort de andre gange.. så  fingre for at jeg ikke "fejler" noget slemt.

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål omkring hvornår man tester negativt igen, for jeg tog ikke en test igen efter at jeg havde mistet. Men jeg gik til blodprøver på sygehuset og i den blodprøve jeg fik taget efter 14 dage kunne de ikke længere måle graviditetshormon, så der ville jeg vel i alt fald ikke have kunnet teste positiv længere på en test...jeg ved ikke om det har noget at sige hvor langt man var henne da man mistede. Jeg var i uge 8. Men måske ville der være mindre hormon hvis man mistede tidligere og dermed ville det måske være hurtigere ude af kroppen?

Jeg har læst flere af dine indlæg her på det sidste, og det glæder mig at det lyder til at du er ved godt mod og har det så godt som man nu kan i den situation. Stor krammer

Anmeld

16. november 2011

Ilya

Først og fremmest:  til dig!! Super at du holder hovedet højt i denne omgang, prøv at beholde det oppe!

Jeg kendte selv ikke rigtigt til hvordan spontane aborter foregår. Og nåede faktisk også kun at gå en uges tid over tiden. Har så læst en del om biokemiske graviditeter siden.

Testede positiv dagen efter min mens udeblev. 3 tests som alle viste positive... Stormede ned til min læge, som sagde, vi godt kunne gå i gang med at købe babytøj, så vi drønede rundt på en lyserød sky. Få dage efter kom der en lille smule blødning, hvilket jeg naturligvis blev vildt ked af og bange over. Min forlovede ringede til vagtlægen, som sagde, at han ikke kunne stille noget som helst op, når jeg blødte så tidligt. Og nej, dagen efter begyndte jeg at bløde kraftigt og da viste testen bragende negativ...

Anmeld

16. november 2011

freiasmor

Ilya skriver:

Først og fremmest:  til dig!! Super at du holder hovedet højt i denne omgang, prøv at beholde det oppe!

Jeg kendte selv ikke rigtigt til hvordan spontane aborter foregår. Og nåede faktisk også kun at gå en uges tid over tiden. Har så læst en del om biokemiske graviditeter siden.

Testede positiv dagen efter min mens udeblev. 3 tests som alle viste positive... Stormede ned til min læge, som sagde, vi godt kunne gå i gang med at købe babytøj, så vi drønede rundt på en lyserød sky. Få dage efter kom der en lille smule blødning, hvilket jeg naturligvis blev vildt ked af og bange over. Min forlovede ringede til vagtlægen, som sagde, at han ikke kunne stille noget som helst op, når jeg blødte så tidligt. Og nej, dagen efter begyndte jeg at bløde kraftigt og da viste testen bragende negativ...

det var godt nok hurtigt at den viste negativ. sådan har min sikkert også gjort..

Anmeld

17. november 2011

Camillos

Freismor skriver:

Den må jeg lige være med på med det gule legme... Jeg har selv aborteret 4 gange...  

Det er sejt du har taget det på den måde.. ! 

held og lykke frem over.. 

Anmeld

17. november 2011

NNL

Hej med dig. Først og fremmest får du lige et kram, det er aldrig sjovt! Men fedt at du kan holde humøret oppe!!

Hos mig testede jeg positivt 4+1 og tog efterfølgende to teste, hvor stregen blev mere og mere tydelig. På dag 5+0 tog jeg endnu en test, som var ligeså svag som den første jeg tog. Jeg googlede svagere teste og kunne kun finde folk hvor det var endt i en SA. Så jeg ringede til lægen, som ville se mig med det samme og de tog en test der lignede min egen. Viste hende de andre og hun kunne godt forstå min bekymring, og sagde at ville den ud, ville den ud. Uanset hvad jeg gjorde. To dage senere på dag 5+2 begydte jeg at bløde meget kraftigt (en fredag) og mandag ville lægen se mig igen, hvor de tog en totalt negativ test. Så her gik det også hurtigt, hvilket lægen så som et godt tegn på at kroppen selv havde fået alt ud.

Så jeg håber for dig at det også kun er en god ting med den negative test, og så håber jeg at de finder grunden til dine aborter

Her skal det siges at det tog 6 mdr før den var der igen, men at jeg nu er i 16. uge, og tror på at jeg skulle det igennem fordi der nu er et ekstra-dejligt barn i min mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.