Milas faldt i efteråret og slog et hjørne af den ene fortand... Vi var til tandlægen med ham og fik sådan en stribs i metal (som sandpapir) som vi så kunne slibe den mindre skarp med....
Her for 5 dage siden var han kravlet op på sådan en lav radiator vi har og den faldt han ned fra...
Han slog tandkøddet mellem fortænderne og det blødte, men ellers så det ikke ud til, at der skete noget.....
Igår da jeg hentede ham i DP og kom hjem ville jeg lige skifte hans bukser, og det første jeg så da han kom op på puslebordet var at der var stort mellemrum mellem fortænderne- også mere end der plejer!
Skrev så lige sms til DP om hun havde lagt mærke til det, og nu jeg skrev det syntes hun egentlig også der var lidt mere mellemrum end normalt....
Kan simpelthen ikke finde ud af om der er sket noget da han faldt og så vi først har lagt mærke til det nu, da mellemrummet jo var ret stort i forvejen pga der mangler hjørne fra den anden fortand, eller om han evt har revnet den ved faldet og det så først var faldet af igår.....:-S
Skal helt sikkert ha ringet til tandlægen på mandag, men er der nogle af jer, hvis børn der har prøvet det, og ved I hvad de gør?
Altså, tror ikke det generer ham, men det ser sgu ikke så fedt ud, det er et ret stort lodret stykke der er gået af så mellemrummet er stort nu og tænderne har jo ikke ligefrem en pæn form nu der er knækket af dem begge.... :-(
Tænker på om de evt sætter noget på, så de får en alm form igen, eller hvad? Eller lader de det bare se ud som det gør?
Synes ikke det er fedt hvis han skal rende rundt med de tænder til han er omkring 5 år:-S Pænt er det ikke.... :-(
Knus Tina (og Milas som bare ingen farer ser, men begiver sig ud i ALT)
Anmeld