Puhadada!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2011

Anonym trådstarter

Så har jeg været ude og gå og løbe 6,5km med min mor.

Hun er selv en lille sprinter, så hun kunne motivere mig og holde gang i løbet.. "Du kan godt, kun lige derhen til bænken"

Det var fandeme godt... og føler mig helt frisk nu...

Vægten sagde i går 119,1kg!!! Så NU går det ikke mere!!

Så der skal en maaasse løbeture til... Men jeg skal gå med barnevogenen hver dag og så kommer hun herud to gange om ugen og løber med mig!

for mig tøser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Anonym

Så har jeg været ude og gå og løbe 6,5km med min mor.

Hun er selv en lille sprinter, så hun kunne motivere mig og holde gang i løbet.. "Du kan godt, kun lige derhen til bænken"

Det var fandeme godt... og føler mig helt frisk nu...

Vægten sagde i går 119,1kg!!! Så NU går det ikke mere!!

Så der skal en maaasse løbeture til... Men jeg skal gå med barnevogenen hver dag og så kommer hun herud to gange om ugen og løber med mig!

for mig tøser!

Hvor er det da flot at du er kommet igang  og super fint at din mor "holder" dig i ørerne... så giver man den nok lige en ekstra skalle!!!

det eneste min mor siger når jeg siger at jeg gerne vil igang med at motionere, er: du er trænger jo også til at tabe dig, og nu xx 7 mdr., så kan da ikke forstå du ikke er kommet igang endnu... du har jo masser af tid (xx er barn nr. 2), hvorimod jeg arbejder 48 timer om ugen, så jeg kan jo ikke nå at komme ud at cykle eller noget...

men tak for hjælpen da

Anyways, så kan du være 100 % stolt over du er kommet igang og dejligt med opbakning fra familien...

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er det da flot at du er kommet igang  og super fint at din mor "holder" dig i ørerne... så giver man den nok lige en ekstra skalle!!!

det eneste min mor siger når jeg siger at jeg gerne vil igang med at motionere, er: du er trænger jo også til at tabe dig, og nu xx 7 mdr., så kan da ikke forstå du ikke er kommet igang endnu... du har jo masser af tid (xx er barn nr. 2), hvorimod jeg arbejder 48 timer om ugen, så jeg kan jo ikke nå at komme ud at cykle eller noget...

men tak for hjælpen da

Anyways, så kan du være 100 % stolt over du er kommet igang og dejligt med opbakning fra familien...

Tak skal du have!

Æv at din familie ikke støtter dig... Det er bare ikke sjovt når man får sådan nogle nedlandende kommetare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.