Så kom hun <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. november 2011

grinny

Ja, jeg måtte jeg for 2 dage siden skaffe et marsvin til min gamle dame da hun bare IKKE kunne gå alene, hun savnede sin veninde, men hun har jo fået herrebesøg   Så hun havde altså ikke tid.. 

Imorges kl. 9 kom dyrlægen med den sødeste lille mut  Mit hjerte smeltede med det samme da jeg så hende.. 

Det har været en hård formiddag, da den gamle dame virkelig lige skulle vise at HUN var alfa-mutten!! Men intet blod, bare rolig! Bare lidt knurren og brummen og løben efter den lille, men nu er det gået over og de putter sammen nu 

I skal de lige se lidt billeder af den lille Begonia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

MorTilEn2013Dreng

ej hvor er hun kær

tillykke med hende

Anmeld

12. november 2011

grinny

Malou&Anders skriver:

ej hvor er hun kær

tillykke med hende

Synes også bare hun er skøn

Tusind tak

Anmeld

12. november 2011

S.Maria

Årh hvor er hun nuser...

Anmeld

12. november 2011

grinny

S.Maria skriver:

Årh hvor er hun nuser...

Tak

Anmeld

12. november 2011

anja89

grinny skriver:

Ja, jeg måtte jeg for 2 dage siden skaffe et marsvin til min gamle dame da hun bare IKKE kunne gå alene, hun savnede sin veninde, men hun har jo fået herrebesøg   Så hun havde altså ikke tid.. 

Imorges kl. 9 kom dyrlægen med den sødeste lille mut  Mit hjerte smeltede med det samme da jeg så hende.. 

Det har været en hård formiddag, da den gamle dame virkelig lige skulle vise at HUN var alfa-mutten!! Men intet blod, bare rolig! Bare lidt knurren og brummen og løben efter den lille, men nu er det gået over og de putter sammen nu 

Hvor er hun bare flot

Tillykke med hende

Anmeld

12. november 2011

grinny

anja89 skriver:

Hvor er hun bare flot

Tillykke med hende

Ihh tak, er også bare rigtig glad for hende

Anmeld

12. november 2011

Muhmi

12. november 2011

Mor til Mike

grinny skriver:

Hvor er hun bare helt igennem fantastisk smuk!! 

Anmeld

12. november 2011

grinny

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Hvor er hun bare helt igennem fantastisk smuk!! 

Årh, tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.