Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Åh piger sikke en uge dags gave jeg har fået!Er 14+0 i dag og for få min siden gav krøllen 5 små spark fra sig, var slet ikke i tvivl Ih hvor blev det lige en perfekt dag
Åh piger sikke en uge dags gave jeg har fået!Er 14+0 i dag og for få min siden gav krøllen 5 små spark fra sig, var slet ikke i tvivl Ih hvor blev det lige en perfekt dag
Wow fedt. Er det ikke vildt tidligt? Troede først det var meget senere?
DinNabo skriver: Wow fedt. Er det ikke vildt tidligt? Troede først det var meget senere?
ej hvor er det vildtStort tillykke søøde
hvor er det dejligt at høre, forstår så godt du er VILDT GLAD jeg har også mærket splinten flere gange efter hånden og det er lige fantastisk hvor gang
hvor er det dejligt at høre, forstår så godt du er VILDT GLAD jeg har også mærket splinten flere gange efter hånden og det er lige fantastisk hver gang
Hvor fantastisk!!!
Er kun en smule misundelig Synes der er lang tid til de 20 uger...
Ihh det må bare være en af de skønneste følelser Glæder mig så meget til jeg kan mærke noget, kan slet ikke vente. Hvor må det være lækkert at kunne mærke det allerede Er totalt misundelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128