nogen der ved....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Zelinasmor

Er der nogen der ved om man kan/må føde i vand når man skal have pencillin drop under hele fødslen?

Er så træt af at jeg skal have det skide drop! Men kan ikke slippe udenom. Det ville bare være virkelig træls hvis jeg så ikke må være i vand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Krussedulle

xoxotasha skriver:

Er der nogen der ved om man kan/må føde i vand når man skal have pencillin drop under hele fødslen?

Er så træt af at jeg skal have det skide drop! Men kan ikke slippe udenom. Det ville bare være virkelig træls hvis jeg så ikke må være i vand.

Desværre .. Når man er tilkoblet nogen former for drop/slanger, så er det ikke muligt at føde i vand.. (så vidt jeg ved)

Anmeld

12. november 2011

Zelinasmor

Krussedulle skriver:

Desværre .. Når man er tilkoblet nogen former for drop/slanger, så er det ikke muligt at føde i vand.. (så vidt jeg ved)

Øv! Hvor er det træls.. Havde håbet at det stadig kunne lade sig gøre. Men du har nok ret.

Anmeld

12. november 2011

Happiness

Jeg fik drop. Jeg måtte godt være i vandet under veerne. Men ved ikke om jeg måtte være i vandet under fødslen...

Anmeld

12. november 2011

Zelinasmor

Happiness skriver:

Jeg fik drop. Jeg måtte godt være i vandet under veerne. Men ved ikke om jeg måtte være i vandet under fødslen...

Bare  under veerne ville være stort! Håber at jeg også kan få lov!

Anmeld

12. november 2011

Happiness

xoxotasha skriver:

Bare  under veerne ville være stort! Håber at jeg også kan få lov!

Jeg fik lagt droppet, og fik antibiotika. Og fik lige målt alt der nu skal måles, og så fik jeg ellers lov til at hoppe derop Så det tror jeg godt du må

Anmeld

12. november 2011

Zelinasmor

Happiness skriver:

Jeg fik lagt droppet, og fik antibiotika. Og fik lige målt alt der nu skal måles, og så fik jeg ellers lov til at hoppe derop Så det tror jeg godt du må

Årh det håber jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.