hurtig hjælp.. opstillinger til søskende fotos..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2011

MelikkazMoar

hej piger..

hvis i har fået taget billeder ved fotograf, af søskende par.. hvilke opstillinger brugte i?

må jeg evt se billeder af hvordan de ser ud?

vores fotograf kommer kl 14 idag.. og ville gerne selv have lidt at byde ind med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

MelikkazMoar

MelikkazMoar skriver:

hej piger..

hvis i har fået taget billeder ved fotograf, af søskende par.. hvilke opstillinger brugte i?

må jeg evt se billeder af hvordan de ser ud?

vores fotograf kommer kl 14 idag.. og ville gerne selv have lidt at byde ind med..

ingen der har billeder med forslag ?

'ved godt jeg ikke må oppe den endnu, men der er ikke så længe til fotografen kommer '

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

vi spurgte fotografen, det er jo hans job og synes selv vi fik et ok billede ud af det, da vi gav mine forældre et da de blev 50.

Så spørg da fotografen

Anmeld

12. november 2011

malo

Vi har lige fået taget billeder i dag, og de sad bare ved siden af hinanden, der var nok at holde styr på at de kiggede samtidig og den ene ikke så sur ud. Men det er jo altid sjovt og anderledes med utraditionelle billeder.

Har se nogle fine nogle fra vores lokale fotograf hvor søskende (kommer jo an på alder) har ligget på maven med hovedet i hænderne (forstår du hvad jeg mener?) , og nogle hvor de har siddet med ryggen mod hinanden, og knæene op og så drejet hovedet mod fotografen - prøvede et par stykker af disse i dag, men har endnu ikke set resultatet.

Anmeld

12. november 2011

MelikkazMoar

malo skriver:

Vi har lige fået taget billeder i dag, og de sad bare ved siden af hinanden, der var nok at holde styr på at de kiggede samtidig og den ene ikke så sur ud. Men det er jo altid sjovt og anderledes med utraditionelle billeder.

Har se nogle fine nogle fra vores lokale fotograf hvor søskende (kommer jo an på alder) har ligget på maven med hovedet i hænderne (forstår du hvad jeg mener?) , og nogle hvor de har siddet med ryggen mod hinanden, og knæene op og så drejet hovedet mod fotografen - prøvede et par stykker af disse i dag, men har endnu ikke set resultatet.

ja forstår dig udemærket

ja, nu er den lille jo så kun 5½ måned og storebror er 4 år.. så hun kan ikke sidde helt selv endnu ..

problemet har også været indtil nu at mikkel ikke har villet sidde med sin lillesøster i armene.. men vi legede lige lidt før da søster stod op, og der sad han faktis med hende.. så nu må vi se når det ikke er mig der skal tage billederne om han er klar på at holde hende igen..

Anmeld

12. november 2011

malo

Kan fotografen evt. tage billedet oppefra, så de ligger ved siden af hinanden på ryggen, på et tæppe - eller det duer måske ikke med lyset?

Vi fik sat de to (selvom den mindste var 3 måneder den første jul) op i en lænestol, var hun var proppet op med puder, så hun næsten sad.

Glæder mig til at se hvad I finder på

Anmeld

12. november 2011

MelikkazMoar

malo skriver:

Kan fotografen evt. tage billedet oppefra, så de ligger ved siden af hinanden på ryggen, på et tæppe - eller det duer måske ikke med lyset?

Vi fik sat de to (selvom den mindste var 3 måneder den første jul) op i en lænestol, var hun var proppet op med puder, så hun næsten sad.

Glæder mig til at se hvad I finder på

ja det  er en mulighed..

jeg glæder mig virkelig også til at se det færdege resultat.. 

og da Melikka var 5 uger gammel tog samme fotograf billeder af hende og der var jeg tilfreds, så det bliver jeg helt sikkert også denne gang.. eneste forskel denne gang er at storebror også skal være med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.