Hynde til tripp trapp stol (haster)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

linemus

Er det noget med, at man kan få en billigere version i et andet mærke, der stadig passer til Stokkes stol? Det haster lidt, for manden skal ud og købe dem i dag...

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Tynen

Jeg købte en i Babysam til 200 kr.
Er det dyrt?

Spurgte damen derover om der var alternativer til den, men det var der ikke.
Ved ikke om det bare var et salgstrick?!

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Muffinmus

En på Trendesales der syr nogle smarte nogle i voks dug så de kan tørres af. De fleste andre til Trip Trap skal nemlig i maskinen hver gang man har brugt dem næsten fordi bare tager alt til sig:)

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Dem jeg har set koster 245,-. Det er måske ikke dyrt, men vi har jo lige punget ud for stole (godt nok brugte) og du skal huske, vi skal have to af alting... Det er heller ikke fordi jeg ikke vil købe dem, jeg synes bare, jeg engang har set nogle andre billigere modeller, der også passede.

Det lyder nu ellers smart med en pude i voksdug-stof... Det kigger jeg lige på.

Tak piver!

Anmeld

3. marts 2008

ka li ja

aarrhhh maria...
her hjemme er vi altså ligeglad med om der ligger lidt brød eller andet på hynden. vi vasker den ikke hver dag...
den blir vasket hvis der kommer fisk eller bræk eller andet ulækkert på. ellers er vi ikke så sarte ;o)

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

ka li ja skriver:

aarrhhh maria...
her hjemme er vi altså ligeglad med om der ligger lidt brød eller andet på hynden. vi vasker den ikke hver dag...
den blir vasket hvis der kommer fisk eller bræk eller andet ulækkert på. ellers er vi ikke så sarte ;o)

Det er fordi Maria er så corny! ;)

Min bliver heller ikke vasket så tit - Måske noget gris, men ellers kunne jeg ikke lave andet! :)

God pointe Line - Tænkte ikke lige over at du rent faktisk skulle bruge 2 stk. af gange! DOH!!!:))

Trine

Anmeld

3. marts 2008

ka li ja

haha ja der er jo nogen der er corny nok.. eller så er der bare dem som genre vil stesse lidt for at det hele ser så godt ud!!!
gid det var mig.. jeg er bare så pisse doven

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

ka li ja skriver:

haha ja der er jo nogen der er corny nok.. eller så er der bare dem som genre vil stesse lidt for at det hele ser så godt ud!!!
gid det var mig.. jeg er bare så pisse doven

DITTO!!!;)

Trine - Med pletter på hynder, sofaer og gulvtæppe! Man har vel en gylper!

Anmeld

3. marts 2008

ka li ja

ja da også her hahaha og her er der så også lort!!!!!! aaaad men sådan er vi.. hold kæft jeg vasker i dag!!!
arthur har måtte krybe i noget af alexanders tøj fordi han ikke havde mere rent!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.