Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cookiemonsteret skriver: Årh hvor er de bare Nuser... Den "gule" men hvis plet på hovedet er det en han eller en hun ?? kan man se et billede af far og mor ??
Årh hvor er de bare Nuser...
Den "gule" men hvis plet på hovedet er det en han eller en hun ??
kan man se et billede af far og mor ??
Det er en pige
ja det kan da har du en mail eller et nr jeg kan sende billede til?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak alle sammen ja de skal nok blive nogle lækre basser skal nok opdatere med nye billeder
Sikke nogle skønne små hvalpe
Wulffi89 skriver: Vores tæve fik i nat 8 dejlige hvalpe 5 piger og 3 drenge så vil da lige ligge billeder ud af de dejlige små skabninger Den sort/hvide overvejer vi selv at beholde og lige nu hedder hun møffe hun er den største...
Vores tæve fik i nat 8 dejlige hvalpe 5 piger og 3 drenge
så vil da lige ligge billeder ud af de dejlige små skabninger
Den sort/hvide overvejer vi selv at beholde og lige nu hedder hun møffe hun er den største...
Åh hvor er de søde! Gad vildt godt at have sådan en hvalp
annec skriver: Åh hvor er de søde! Gad vildt godt at have sådan en hvalp
De er også rigtig dejlige vi har vist allerede fået afsat et par stykker så det jo kun godt
Wulffi89 skriver: De er også rigtig dejlige vi har vist allerede fået afsat et par stykker så det jo kun godt
Ja Burde heller ikke være så svært at komme af med sådan nogle søde nogen
Mor til 2, snart 3 skriver: Jeg elsker blandings hunde... ååååha kunne da godt lige snuppe en lille kæreste til vores basse.. Men jeg får ikke lov af manden.. han mener en bebs og to tøser på 2 og 6 er nok
Jeg elsker blandings hunde... ååååha kunne da godt lige snuppe en lille kæreste til vores basse.. Men jeg får ikke lov af manden.. han mener en bebs og to tøser på 2 og 6 er nok
Kan sige så meget at vores hunde har SÅÅÅÅÅÅÅ meget glæde af hinanden prøv at lufte den for din kæreste
Zafir skriver: NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR Hvor mega nuttet!!!!
NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR Hvor mega nuttet!!!!
Og nu har de fået navne De er blevet navngivet efter hjælp fra min moster som er asatroende..
Så nu har vi Frigg, Freja, Røskva, Idun, Sif og Odin, Thor og Tjalfe
Wulffi89 skriver: Og nu har de fået navne De er blevet navngivet efter hjælp fra min moster som er asatroende.. Så nu har vi Frigg, Freja, Røskva, Idun, Sif og Odin, Thor og Tjalfe
Ai - det tør jeg ikke sige til Idun hehe Så mener hun jo bare at 2 af dem er til os hehe... COOL!
Zafir skriver: Ai - det tør jeg ikke sige til Idun hehe Så mener hun jo bare at 2 af dem er til os hehe... COOL!
Hehe de er dejlige vapser Og vi har 4 til salg endnu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128