d 11/11-11 kl 11.11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2011

heaven

YES YES YES!!!

ved i hvad, ved i hvad, ved i hvad, ved i hvad........

idag er en fantastisk dag!!!!

Min mor har, som nogen af jer har læst, jo en hjernetumor, som blev opdaget ret sent i udviklingen. Hun har jo så været igennem en masse behandling osv....

idag er hun sgu blevet erklæret SYGDOMSFRI, hvor vildt er det lige.... rask bliver hun jo aldrig, da tumoren ikke kan fjernes helt, men kemoen har sgu fået den til at krympe rigtig meget, og der er ingen aktivitet. DEN ER DØD!!!!

er jeg/vi glade ?????? JA

Det var bare det jeg ville sige - hej

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Siber

heaven skriver:

YES YES YES!!!

Min mor har, som nogen af jer har læst, jo en hjernetumor, som blev opdaget ret sent i udviklingen. Hun har jo så været igennem en masse behandling osv....

idag er hun sgu blevet erklæret SYGDOMSFRI, hvor vildt er det lige.... rask bliver hun jo aldrig, da tumoren ikke kan fjernes helt, men kemoen har sgu fået den til at krympe rigtig meget, og der er ingen aktivitet. DEN ER DØD!!!!

Jannie

Hvor er det fantastisk

En kæmpe krammer til jer

Knus Siber

Anmeld

13. november 2011

Monica

heaven skriver:

YES YES YES!!!

Jannie

1000 gange tillykke. Det var en dejlig nyhed at få

Anmeld

16. november 2011

Susan1978

ihhh hvor skønt.

Anmeld

16. november 2011

Grynt

Fantastiske nyheder at få, det ér da den bedste dato for jer  Rigtig mange gange tillykke her fra

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.