Hjælp mig lige piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Janni.

Nu er jeg kommet i tvivl.. og har ledt på nettet - uden held.. 

Er det ikke ved 8 mdr's alderen at SP skal komme igen? Eller det er ved 9 mdr? 

Dem fra min mødregruppe får nu her hvor deres piger er 8 mdr gammel, men Silas får først besøg igen ved 9 mdr.. 

Skal jeg mon kontakte min SP og høre om det er en fejl? Skal lige siges at jeg ikke har samme SP som dem fra min mødregruppe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

AnneBJ

Janni. skriver:

Nu er jeg kommet i tvivl.. og har ledt på nettet - uden held.. 

Er det ikke ved 8 mdr's alderen at SP skal komme igen? Eller det er ved 9 mdr? 

Dem fra min mødregruppe får nu her hvor deres piger er 8 mdr gammel, men Silas får først besøg igen ved 9 mdr.. 

Skal jeg mon kontakte min SP og høre om det er en fejl? Skal lige siges at jeg ikke har samme SP som dem fra min mødregruppe. 

Jeg ville lige spørge min SP.. vi får også ved 8 mdr. - han skal have lavet boel prøve og det er ved 8 mdr. alderen, men ved jo ikke om Silas skal have den - det er vist forskelligt fra kommune til kommune..

Anmeld

11. november 2011

Janni.

AnneBJ skriver:

Jeg ville lige spørge min SP.. vi får også ved 8 mdr. - han skal have lavet boel prøve og det er ved 8 mdr. alderen, men ved jo ikke om Silas skal have den - det er vist forskelligt fra kommune til kommune..

Det skulle man jo tro eftersom de andre piger i min mødregruppe får et 8 mdr's besøg og ikke 9 mdr's besøg. 

Og vi bor alle i samme kommune  Jeg tror det er en fejl fra min SP's side. Men jeg ved det ikke.. 

Den test, skal den være ved 8 mdr eller kan man lave den ved 9 mdr også? Ved du det? 

Anmeld

11. november 2011

AnneBJ

Janni. skriver:

Det skulle man jo tro eftersom de andre piger i min mødregruppe får et 8 mdr's besøg og ikke 9 mdr's besøg. 

Og vi bor alle i samme kommune  Jeg tror det er en fejl fra min SP's side. Men jeg ved det ikke.. 

Den test, skal den være ved 8 mdr eller kan man lave den ved 9 mdr også? Ved du det? 

Det tror jeg sagtens man kan! De ting den går ud på kan Felix sagtens allerede, så jeg tænker en måned fra eller til ikke betyder det store... 

Anmeld

11. november 2011

Mettemus

Vi havde først en tid til en 9 mdrs undersøgelse, men fordi vi skulle flytte og derfor potentielt skifte SP, fik vi det rykket frem, så det passede med 8 mdr. Jeg tror, at det bare skal ligge der omkring, og så kommer det nok an på hvor travlt de lige har.

Anmeld

11. november 2011

Janni.

AnneBJ skriver:

Det tror jeg sagtens man kan! De ting den går ud på kan Felix sagtens allerede, så jeg tænker en måned fra eller til ikke betyder det store... 

Tror også bare vi holder ved det besøg i december, tak for dine svar 

Anmeld

11. november 2011

Janni.

Mettemus skriver:

Vi havde først en tid til en 9 mdrs undersøgelse, men fordi vi skulle flytte og derfor potentielt skifte SP, fik vi det rykket frem, så det passede med 8 mdr. Jeg tror, at det bare skal ligge der omkring, og så kommer det nok an på hvor travlt de lige har.

Tror også vi holder ved det besøg i december. 

Det passer os fint. 

Anmeld

12. november 2011

Maria-s

Altså her får vi først besøg igen i januar, når Noah er næsten 10 måneder???? underligt..... Havde da han var ca. 5 mdr sidst

Anmeld

12. november 2011

DK

Pas. Som 2. gangs mor fik jeg sidste besøg da han var 5 mdr.

(jeg ville SÅ gerne have et besøg mere, men jeg ved jo godt der er unødvendigt... Altså... men det er jo bare rart med en fagperson der kommer og roser ens barn, ikke)

Anmeld

12. november 2011

Janni.

Maria-s skriver:

Altså her får vi først besøg igen i januar, når Noah er næsten 10 måneder???? underligt..... Havde da han var ca. 5 mdr sidst

Hmm ja det er da underligt, men der er nok ikke de samme regler i kommunerne vil jeg tro. Men jeg ved det ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.