Hej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. november 2011

CtrlC

Har lige tilmeldt mig siden så vil da lige sige hej!

Jeg er normalt også på en anden gravidside men trænger lidt til ny luft

Jeg er en kvinde på 25 som er gift med min dejlige mand på 29, vi bor i hus mellem korsør og slagelse sammen med vores to skøre katte..

Jeg venter vores 1. barn og har termin 1/1-2012 men håber den bliver derinde bare lige et par dage over nytår.. hehe

Jeg er idag 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

CmarianN

CtrlC skriver:

Jeg er en kvinde på 25 som er gift med min dejlige mand på 29, vi bor i hus mellem korsør og slagelse sammen med vores to skøre katte..

Jeg venter vores 1. barn og har termin 1/1-2012 men håber den bliver derinde bare lige et par dage over nytår.. hehe

Jeg er idag 32+5

Sikke en dag at have termin 

Kan godt forstå hvis du gerne vil gå et par dage over så 

Velkommen til...!! 

Anmeld

11. november 2011

-Sigrid-

Det er da en termin der er til at huske

Og velkommen til, det er en dejlig side, gdt valgt

Anmeld

12. november 2011

CtrlC

tak.. der lyder også til at være hyggeligt

Anmeld

12. november 2011

Nitz - <3 David

Ja sikke en nem terminsdato hihi..
Og velkommen til gruppen.. selvom jeg er "faldet" lidt udenfor siden i søndags.. havde egentlig termin 17/1.. Men min søn kom så i sødangs (29+5) Så egentlig skulle jeg jo være i nov. gruppen.. Eller noget helt andet..
Men nu har jeg jo været her inde så længe.. Så kan da ikke lade være med at holde lidt øje med hvad der ser i gruppen..

Anmeld

12. november 2011

CtrlC

Nitz - <3 David skriver:

Ja sikke en nem terminsdato hihi..
Og velkommen til gruppen.. selvom jeg er "faldet" lidt udenfor siden i søndags.. havde egentlig termin 17/1.. Men min søn kom så i sødangs (29+5) Så egentlig skulle jeg jo være i nov. gruppen.. Eller noget helt andet..
Men nu har jeg jo været her inde så længe.. Så kan da ikke lade være med at holde lidt øje med hvad der ser i gruppen..

kan godt forstå hvis du bliver i den gruppe som du har lært at kende.. risikerer selv at føde i dec både pga min termin og fordi jeg har haft problemer med både mit bækken og plukveer gennem hele graviditeten men kunne ikke finde på at deltage i en anden gruppe hvis ikke jeg kendte dem i forvejen..

Og Tillykke med din lille dreng!

Anmeld

12. november 2011

Møn-Mor

Velkommen til .
Jamen så vil jeg da også krydse fingre for, at du går bare et par dage over tid, så barnet ikke fremover skal holde fødselsdag med en familie der har "ondt i håret" hehe.

/Winnie

Anmeld

13. november 2011

CtrlC

ja, det ville sgu være synd..

min svigerinde har fødselsdag den 30/12 og hun har fået gaver pakket ind i julepapir fordi folk glemmer at det ikke er jul mere.. rigtig træls..

men hvis Bumper vælger at komme lige på terminsdatoen så ved jeg der kommer til at gå mange år før end dens forældre har ondt i håret igen.. sådan en fødselsdag ønsker ingen

Anmeld

13. november 2011

oOhelene&larsOo

CtrlC skriver:

Jeg er idag 32+5

Velkommen til siden  håber du finder dig godt tilrette herinde, er selv ret ny på denne side og jeg er super glad for at være her inde

Anmeld

15. november 2011

TbCp

CtrlC skriver:

Jeg er idag 32+5

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her.

Jeg har Liva på 4 år og venter en lillebror d. 28/1 2012

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.