Sidder helt stille... Og hvad er nu det for noget???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er 7+4 og sidder helt still i sofaen og surfer lidt rundt herinde på Baby.dk

Mit spørgsmål lyder: Jeg sidder som sagt helt stille og får pludselig nogle små jag eller trækninger til venstre nede ved skambenet, det er ikke i lysken, men mere ind mod midten. Hvad fisen kan det være?

For får man ikke ligamentsmerter ved lysken og ved bevægelse

Hvad mener i det kan være??

Er rimelig nervøs i forvejen, da bebs målt og var alt for lille ved trykhedsscanningen i tirsdags (er gravid ved ivf), og skal først afsted igen på tirsdag... Der er jo laaaaang tid til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

LilleMie

Jeg får også ligamentssmerter, når jeg sidder stille og det kan være enten i den ene side eller i det hele underste del af maven - så det lyder meget normalt .

Når jeg har haft smerter, har jeg altid mærket efter i mig selv, om troede det var gode smerter (babysmerter) eller dårlige smerter (andet). Jeg har kun 1 gang været i tvivl, og der havde jeg virkelig ondt (det var bare i det øverste af maven).

Hvis du pludselig får "forkerte"/kraftige smerter, tror jeg ikke, du er i tvivl om, at der er noget galt.

Men det lyder til, at det er normale ligamentssmerter du har, så alt skal nok gå godt med din lille bebs 

Anmeld

11. november 2011

Darling<3

Jeg var til tryghedsskanning igår og spurte ind til de stik og jag, jeg tit har i maven/underlivet.. Der fik jeg af vide at det var ligementsmerter og sækken som udvider sig for at kunne lave plads til babyen

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Men er det så også meget normalt at det næsten kun er i den ene side?

Jeg har det stort set kun i venste side, og kan kun mindes nogle få gange i højre side..

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogen der ved noget, eller har lidt erfaring??

I sidder måske allesammen og ser Landskamp

Anmeld

11. november 2011

Misty

Jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs for om der er noget galt... For jeg kan huske at jeg havde det på samme måde lige i starten af min graviditet og nu er jeg 28+0 i dag... Jeg tror ikke så meget det er ligament smerter endnu, for de føles(for mig i hvertfald) lidt mere jagende end det jeg oplevede og du beskriver. Men at du mærker lidt niv og trækninger er jo slet ikke så underligt når man tænker på hvad der sker derinde lige nu Den laver jo en baby! Uuuh hvor er det skønt,  du har så meget at glæde dig til 

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Jeg tror det er ligamentsmerter du har. Jeg døjede med det og jeg tror ikke du skal tænke over, at det er mere i den ene side. Jeg var meget opmærksom og bekymret i starten, så jeg kan sætte mig ind i hvordan du har det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.