Er lidt nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Babydreams

Jeg er idag 23 plus 3 henne, og lillemanden i min mave, har været så aktiv de sidste mange mange dage! Men syntes han har været meget meget stille de to sidste dage! Og specielt idag, har jeg ca kun mærket ham en gang!! :-(

Jeg bliver virkelig så bekymret, og ved ikke om jeg skal ringe til FG, fordi er så bange for at jeg vil få en træls besked ..

Jeg er fuldstændig i vildrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

MyBigWish

Har du prøvet at drikke noget iskoldt, og så ligge dig ned?

Eller prøvet at "skubbe" lidt til maven?

Anmeld

11. november 2011

Nessie

RikkeRasmussen skriver:

Jeg er idag 23 plus 3 henne, og lillemanden i min mave, har været så aktiv de sidste mange mange dage! Men syntes han har været meget meget stille de to sidste dage! Og specielt idag, har jeg ca kun mærket ham en gang!! :-(

Jeg bliver virkelig så bekymret, og ved ikke om jeg skal ringe til FG, fordi er så bange for at jeg vil få en træls besked ..

Min søn kunne feste en hel dag inde i maven, men så skulle han altså også slappe af en dag eller to bagefter.

Kan det ikke være det der sker? Den lille trænger bare til at sove?

Men hvis du overhovedet ikke kan få en reaktion fra den lille, så ring til FG og tal med dem

Anmeld

11. november 2011

lycly

RikkeRasmussen skriver:

Det oplevede jeg også, men netop som jeg sagde det højt til min kæreste, så gik der ikke længe før hun tonsede rundt igen. Nogle dage sover de bare mere end andre dage. 

Men hvis du er bekymret, så ring. Der er sikkert ingenting, og det kan hjælpe dig til at slappe af hvis de beroliger dig lidt  

Anmeld

11. november 2011

Babydreams

MyBigWish skriver:

Har du prøvet at drikke noget iskoldt, og så ligge dig ned?

Eller prøvet at "skubbe" lidt til maven?

Ja jeg har prøvet alt det der stå man kan prøve, og syntes stadigvæk ikke der et en reaktion..

Jeg ved jo godt at et barn har nogle dage, hvor den et mindre aktiv, men ihh syntes bare så hurtig man bliver bange

Mange tak for dit hurtige svar

Anmeld

11. november 2011

MyBigWish

RikkeRasmussen skriver:

Ja jeg har prøvet alt det der stå man kan prøve, og syntes stadigvæk ikke der et en reaktion..

Jeg ved jo godt at et barn har nogle dage, hvor den et mindre aktiv, men ihh syntes bare så hurtig man bliver bange

Mange tak for dit hurtige svar

Men kender det godt, det gør en nervøs når de små banditter ikke vil bevæge sig .. Men hvis du er meget nervøs, så prøv at ringe til FG og snak med dem om det..

Anmeld

11. november 2011

Babydreams

LunaLykke skriver:

Det oplevede jeg også, men netop som jeg sagde det højt til min kæreste, så gik der ikke længe før hun tonsede rundt igen. Nogle dage sover de bare mere end andre dage. 

Men hvis du er bekymret, så ring. Der er sikkert ingenting, og det kan hjælpe dig til at slappe af hvis de beroliger dig lidt  

Mange tak for svar

Ja du har ret at de har bare nogle sove dage, og ved godt man bare kan ringe, men tænket jo bare på at hvis der så ikke et noget, hvad vil de så tænke, skal til mit 2 læge besøg mandag, men der er også lang tid til mandag hvis jeg skal tænke på det her!

Men det er ret at vide man ikke er den eneste der har haft det sådan!

Anmeld

11. november 2011

lycly

RikkeRasmussen skriver:

Mange tak for svar

Ja du har ret at de har bare nogle sove dage, og ved godt man bare kan ringe, men tænket jo bare på at hvis der så ikke et noget, hvad vil de så tænke, skal til mit 2 læge besøg mandag, men der er også lang tid til mandag hvis jeg skal tænke på det her!

Men det er ret at vide man ikke er den eneste der har haft det sådan!

Dem på FG er til for at hjælpe, og jeg tror de er vant til at bekymrede gravide ringer om alt muligt. Så det skal du ikke tænke så meget over Bare vent, der skal nok komme gang i den lille prins igen

Anmeld

11. november 2011

Babydreams

Nessie skriver:

Min søn kunne feste en hel dag inde i maven, men så skulle han altså også slappe af en dag eller to bagefter.

Kan det ikke være det der sker? Den lille trænger bare til at sove?

Men hvis du overhovedet ikke kan få en reaktion fra den lille, så ring til FG og tal med dem

Det kan godt være at det er det der sker, men man bliver jo så nervøs med det samme det ikke er som det plejer!!

Men det kan godt være jeg lige ringet op på FG - mange tak for dit svar

Anmeld

11. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har selv prøvet det, da jeg var gravid med min datter, så jeg ved, hvor bekymret, man kan blive. Men mon ikke bare, baby sover og er stille og så er det vel først fra uge 25, man skal mærke baby hver dag, så vidt jeg husker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.