Gravid? eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

Hej søde piger.

min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i ca. et halvt år. det føles jo som en evighed.

jeg havde ÆL den 3. november og med en cyklus på 31 dage forventer jeg menstration den 18.

i går var jeg ved læge fordi jeg havde ondt i underlivet og havde haft meget kraftig kvalme flere gange.. de testede min urin for bakterier og der var en smule, så de valgte at behandle mig for blære betændelse.

men i dag. kun 8 dage efter ÆL har jeg blødt det var kun en 2-3 dråber men nu bliver jeg bare i tvivl. har jeg slet ikke blærebetændelse men er jeg gravid? eller har jeg det hele, eller ingen af delene.. er godt nok SÅ forvirret lige nu :/

nogle som har prøvet noget lignende, eller som bare kan hjælpe mig med at finde svar på alle mine spørgsmål ?

Kærlige hilsner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hej søde piger.

min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i ca. et halvt år. det føles jo som en evighed.

jeg havde ÆL den 3. november og med en cyklus på 31 dage forventer jeg menstration den 18.

i går var jeg ved læge fordi jeg havde ondt i underlivet og havde haft meget kraftig kvalme flere gange.. de testede min urin for bakterier og der var en smule, så de valgte at behandle mig for blære betændelse.

men i dag. kun 8 dage efter ÆL har jeg blødt det var kun en 2-3 dråber men nu bliver jeg bare i tvivl. har jeg slet ikke blærebetændelse men er jeg gravid? eller har jeg det hele, eller ingen af delene.. er godt nok SÅ forvirret lige nu :/

nogle som har prøvet noget lignende, eller som bare kan hjælpe mig med at finde svar på alle mine spørgsmål ?

Kærlige hilsner

Implantationsblødning..... 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

det tænkte jeg også, men kan det ikke også være fra blærebetændelsen? og er det normalt at få blærebetændelse så tidligt i graviditet, hvis det altså er det ?

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

det tænkte jeg også, men kan det ikke også være fra blærebetændelsen? og er det normalt at få blærebetændelse så tidligt i graviditet, hvis det altså er det ?

Hvis jeg var dig, ville jeg suse ned og købe en test   for at den er positiv 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg suse ned og købe en test   for at den er positiv 

allerede ? skal først have Mens om en uge ? :/

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

allerede ? skal først have Mens om en uge ? :/

Jaaa det er godt nok lidt tidligt, men du siger det er 8 dage siden du havde ÆL. Jeg havde gjort det, men er også super dårlig til at vente  

Men på den anden side kan du jo også risikere at den viser negativ selv om du er gravid... Hmm den er svær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.