Hun vil ikke køre i bil - HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.323 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. november 2011

6800

Er ved at blive sindsyg - Madicken HADER at køre i bil, de første 5 minutter gået det fint, men så starter sirenen - hun skriger og brokker sig resten af turen indtil hun kommer ud af bilen igen....selv en tur på 10-15 km er med skrig og skrål....så vi frygter hver gang vi skal køre en længere tur....da hun var helt lille var der intet problem, der sov hun med det samme...

selvom hun har en masse legetøj bliver det bare smidt væk og gør hende mere sur...

hun er forresten 12 måneder....

nogle der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Mor Til Julie<3

6800 skriver:

Er ved at blive sindsyg - Madicken HADER at køre i bil, de første 5 minutter gået det fint, men så starter sirenen - hun skriger og brokker sig resten af turen indtil hun kommer ud af bilen igen....selv en tur på 10-15 km er med skrig og skrål....så vi frygter hver gang vi skal køre en længere tur....da hun var helt lille var der intet problem, der sov hun med det samme...

selvom hun har en masse legetøj bliver det bare smidt væk og gør hende mere sur...

nogle der kan hjælpe??

Jeg har samme problem med min datter som er 2 år og 18 dage gammel ...
Hun vil heller ikke køre i bil hun skriger os skriger os lige end til hun kommer ud af bilen ...
men der var ikke noget med hende da hun var mindre ...

Anmeld

11. november 2011

Mette.

6800 skriver:

nogle der kan hjælpe??

Sidder hun i 9-18 kg stol eller stadig i babystol?

Min datter er 19 måneder nu og har siden hun var ganske lille hadet at sidde i autostol. Sirenerne starter også efter ganske kort tid, og sådan er det for det meste stadig. 

Hun kom først i den 'store' autostol da hun var 16 måneder, grundet lav vægt, og det hjalp lidt, men udover det har jeg ingen gode råd. Vi har også forsøgt alt og alt bliver bare kastet væk, så nu kører vi kun længere turer, når det passer med vi kan køre til hendes middagslur eller når hun skal i seng om aftenen.

Anmeld

11. november 2011

6800

Mette. skriver:

Sidder hun i 9-18 kg stol eller stadig i babystol?

Min datter er 19 måneder nu og har siden hun var ganske lille hadet at sidde i autostol. Sirenerne starter også efter ganske kort tid, og sådan er det for det meste stadig. 

Hun kom først i den 'store' autostol da hun var 16 måneder, grundet lav vægt, og det hjalp lidt, men udover det har jeg ingen gode råd. Vi har også forsøgt alt og alt bliver bare kastet væk, så nu kører vi kun længere turer, når det passer med vi kan køre til hendes middagslur eller når hun skal i seng om aftenen.

ja hun sidder i den der hedder 9-18 kilo, da hun sad i den lille var der ingen problemer

Anmeld

11. november 2011

Jonatansmor

6800 skriver:

nogle der kan hjælpe??

Her var det selen der ikke var blevet justeret til vintertøj så den skarvede jo - selvfølgeligt.

Hører I radio? Så skru op for den - klassisk musik har forøvrigt en beroligende musik på babyer, de 4 årstider på og der er ro her

Anmeld

11. november 2011

bagger26

Åhh det lyder som Sofia, eller lød som Sofia..

De første 5 min var fint, men der efter var det skrig og skrål indtil vi var fremme, og jeg prøvede alle muglige kunster, men intet hjalp. Fandt til sidst ud af at det stakkels pigebarn blev køresyg, så det var simpelthen derfor.. Det blev lidt bedre efter hun kom over i den stol der hedder 9-18 kg, men det er ikke helt godt endnu... 

Anmeld

11. november 2011

Hvem?

6800 skriver:

nogle der kan hjælpe??

Begge mine har hadet at kører bil - de har skreget konstant, og det var li meget om turen var 5 min eller 2 timer - de skreg.

Det hjalp dog lidt da de kom i den fremadvendte, men den ældste var dog ik helt tilfreds - jeg invisterede (lidt mod min vilje) i sådanne DVD'er til nakkestøtten - og vupti - nu elsker de det og de sidste 2-3 mdr har de slet ikke brugt den (det kun den ældste der har brugt sin).

Og nu vil de gerne med (De er forresten 21 mdr og 10 mdr)

Anmeld

11. november 2011

6800

bagger26 skriver:

Åhh det lyder som Sofia, eller lød som Sofia..

De første 5 min var fint, men der efter var det skrig og skrål indtil vi var fremme, og jeg prøvede alle muglige kunster, men intet hjalp. Fandt til sidst ud af at det stakkels pigebarn blev køresyg, så det var simpelthen derfor.. Det blev lidt bedre efter hun kom over i den stol der hedder 9-18 kg, men det er ikke helt godt endnu... 

her har vi først fået problemer efter hun kom over i 9-18 kilo stolen

Anmeld

12. november 2011

Mumto3

Har I prøvet at der sidder en voksen bag i bilen sammen med hende? Det har nogle gange kunne hjælpe På vores børn når de har haft den der periode hvor de hader at køre bil.

Anmeld

12. november 2011

foto på lærred

6800 skriver:

nogle der kan hjælpe??

Ved ikke om I har prøvet det men ellers lidt forslag:

Sådan en "bue" hvor der er 4 små dyr der siger lyde når man rører ved dem. Den er vist lavet til barnevogn/klapvogn, tror det er Tinylove der laver dem.

Til vores den mindste har jeg en "frø" man spænder fast på sæddet foran hende. Så er der et spejl øverst (ved hoved) og på maven af frøen er der lavet sådan så der er lidt "vand" men nogle små fisk i. (frøen er på størrelse med bagsædet, men kun få cm tyk)

Når vi skal langt er det Ipad

Camilla.

www.foto-paa-laerred.dk

Collager overført på lærred, dåbsinvitationer og uglewallstickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.