Hey hey

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.953 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Tessa85

:) hey hey..

nå ka se der ikk er andre der har skrevet her. så må jeg bli den første:)

jeg fik min dejlige datter d.26-12-06
hun er født 3uger før tid, og blev taget ved kejsersnit, da hun lå i sædestilling, og jordemoderen og lægerne mente ikk jeg ville overlever at føde selv og min datter ville ha lige så små changer for at overleve som jeg selv.
hun vejede 2880g og målte 49cm.

hun er lidt mindre end hva hun sku være men hun følger dog sin egen kurve som jo er det vigtigste i længden:)

nå men det var bare lige lidt her fra:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Mette-Marie

Heeeeeeeeeeeeeeeej

Jeg fødte også min skønne dreng 3 uger før tid den 22.12.06. Han vejede 3412 gr og var 53 cm lang.

Vandet gik om morgenen den 21.12 kl. 7.25 og Oskar blev født den 22.12 kl. 02.08. Jeg havde veer fra kl. 18.

Fødslen var lidt stressende til sidst, for Oskars hjertelyd forsvandt hver gang jeg pressede. det viste sig at han havde slået en knude på navlestrengen. Jeg bristede en del, men har ingen gener nu.

Oskar er en stor krabat og har altid været det. Nu 15 mdr. gammel vejer han 14 kg og er 84 cm lang

knus(H)

Anmeld

21. marts 2008

katrine

Hej med jer:)
Jeg har Kristian fra dec. 06 så det her må jo være min gruppe:) Kristian er fra d.15 dec. og er nu en stor og dejlig dreng på 11,5 kg og måler ca 80 cm.
håber vi skrives ved herinde

knus katrine(H)

Anmeld

16. april 2008

D.B.L

Hej decembermødre!

Jeg hører også til her.

Jeg har Ella fra 16 december, havde termin den 21.

Ella var og er en lille prut.

48 cm og 3038 gram -nu 75 cm og 9,1 kg

Anmeld

5. maj 2008

Tessa85

:) skønt at se der alligevel kom andre til gruppen:)
Linea er nu 16mdr. hun har fået næsten alle sine tænder der mangler lige 2 endnu.
hun løber rundt og sir en masse ord og få sætninger. hun er meget ivrig for at lære og kan nu tælle til ti sammen med mig(?) det går bare alt for stærkt8(
hun vejer nu omkring 10kg. og hun er omkring 80cm. ska lige ha hende målt og vejet inden jeg ka sige det med sikkerhed

Anmeld

5. december 2012

Lilian

Jeg høre også til denne gruppe.... 

Jeg født Emma den 21/12/06. Havde ellers termin den 25/12/06

Synes i andre også at det er svært at købe gaver til jeres børn?? Altså fødselsdags gaver og hvad skal man så finde på til jul.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.