Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jonatansmor skriver: Vi havde også hund da drengen kom til, Maggie, der desværre fik epilepsi og måtte aflives for 1 år siden. Tror mest det er pga hende han ikke vil have en ny ligenu - savnet sidder stadig dybt i os... puha.. Ville elske at give min dreng en ny hund, han hyggede sig godt nok med Maggie, men tror ikke jeg skal presse for meget på ... Men... tænker lige
Vi havde også hund da drengen kom til, Maggie, der desværre fik epilepsi og måtte aflives for 1 år siden. Tror mest det er pga hende han ikke vil have en ny ligenu - savnet sidder stadig dybt i os... puha..
Ville elske at give min dreng en ny hund, han hyggede sig godt nok med Maggie, men tror ikke jeg skal presse for meget på ...
Men... tænker lige
Det er i orden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wulffi89 skriver: Nå ja for pokker det havde jeg da helt svedt ud, vi har været oppe siden kl 3.15 og leget hundefødselshjælper..
Nå ja for pokker det havde jeg da helt svedt ud, vi har været oppe siden kl 3.15 og leget hundefødselshjælper..
Så sæt du bare prisen op på vovserne held og lykke med salget.
NY PRIS: 1000 kr inkl chippet og vacc og ormekur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128