Hej piger, nogen af jer ved måske godt hvem jeg er - men jeg ønsker at forblive anonym.
Sagen er den at jeg er enlig mor til tre skønne børn, de har boedet ved mig siden vi gik fra hinanden i starten af året. Vi havde mange konflikter i starten, og faren så derfor ikke vores børn i ca 4mdr, og vi fandt en samværsordning med børnene der lyder på hver anden weekend! - Faderen passer dog sjældent samværet, og aflevere bla børnene op til et helt døgn for tidligt fordi han skal noget som børnene ikke kan deltage i..
Vores sammen arbejde er derfor først begyndt at kører okay nu, altså næsten et år efter vi gik fra hinanden.
Faren fortalte mig så i sidste uge at hans SU er faldet med 3500kr (jeg kender ikke grunden, men vil tro det er pga fraværd), men nu igen vil han søge adresse på et af vores børn så han kan få mere i SU! derud over vil han have vores største barn på en 7-7 ordning - vores støre barn har ADHD og har derfor brug for at vide hvad han skal og hvornår, altså virkelig struktur er rigtig vigtig for barnet.
Jeg kan ikke snakke med faren om dette problem da han lukker total af, og truer med statsamtet osvosv. Det skal lige siges at jeg IKKE er ude på at han ikke må se vores børn lige så meget som mig selv, for ved det er både hans og børnenes ret, men faren er i virkeligheden ikke intresseret i det (KUN ØKNOMISK)! - sagen ville måske se anderledes ud for mig i min situartion vis jeg bare vidste at det var fordi han gerne ville være mere sammen med vores ældste barn, dette er jo så ikke tilfælde, og jeg er IKKE intresseret i at vores børn skal deles, og tvivler også på det er noget vores ældste ville kunne kapere. Og noget helt andet forstår jeg ikke hvorfor han kun vil have en 7-7 ordning med vores store barn og ikke de to andre?
Hvordan skal jeg forholde mig til det, og hvad kan jeg evt gøre?
Anmeld