måske, måske ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

Ja pige i må lige hjælpe her...

jeg ved faktisk ikke om jeg er gravid, da tiden til at teste ikke rigitg er kommet endnu. 
Men jeg kan være gravid, skal først have mens. sidst på måneden, og lige nu har jeg smerter og bløder en smule, lidt kvalme også..

Har aldrig oplevet en spontan abort før, men kan det være sådan noget? er helt bekymret.. og vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle gå hen..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Ja pige i må lige hjælpe her...

jeg ved faktisk ikke om jeg er gravid, da tiden til at teste ikke rigitg er kommet endnu. 
Men jeg kan være gravid, skal først have mens. sidst på måneden, og lige nu har jeg smerter og bløder en smule, lidt kvalme også..

Har aldrig oplevet en spontan abort før, men kan det være sådan noget? er helt bekymret.. og vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle gå hen..  

Har du normal cyklus? 

Hmm jeg tænker lidt du har fået din ægløsning eller der måske er ved at sætte sig et æg fast.. 

Det er endnu alt for tidligt at sige om man er gravid eller ej ? 

Tror man skal lade vær med at gå efter symptomer osv.. Da man kun kan blive skuffet. 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Har du normal cyklus? 

Hmm jeg tænker lidt du har fået din ægløsning eller der måske er ved at sætte sig et æg fast.. 

Det er endnu alt for tidligt at sige om man er gravid eller ej ? 

Tror man skal lade vær med at gå efter symptomer osv.. Da man kun kan blive skuffet. 

hvis jeg er gravid skulle det være 0+6 ...

Anmeld

11. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Så er du jo ikke gravid??

Ægløsningen er 2+0, så du kan jo ikke være gravid, hvis du ikke har haft ægløsning? Har du skrevet forkert?

Anmeld

11. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

i al faldt er du ikke gravid ... du må vente med at teste nogle uger endnu ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.