min dreng har hikke i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Timmner

Det er lidt sjovt at side og pluselig får han hikke. min mave danser helt vildt. hik hik hik, det er altså bare hyggeligt. (: har nogle af jer prøvet det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Emily2012<3

Timmner skriver:

Det er lidt sjovt at side og pluselig får han hikke. min mave danser helt vildt. hik hik hik, det er altså bare hyggeligt. (: har nogle af jer prøvet det..

Tror endnu ikke jeg har prøvet at hun har hikke inde i maven, MEN jeg elsker at ligge og stirre på maven og så kan se at hun ligger og mosler rundt derinde.. Det er SÅÅÅ fantastisk at se..

Anmeld

11. november 2011

Zeus

Timmner skriver:

Isabella havde hikke næsten hver dag sidst i graviditeten, og nogen gange flere gange om dagen..

Cajsa havde det kun en håndfuld gange..

Men det er en sjov fornemmelse

Anmeld

11. november 2011

Isabella_mor

Timmner skriver:

ja det prøvede jeg tit.. og til sidst var det nu ikke så hyggeligt længere..

Anmeld

11. november 2011

Tullebobs

Timmner skriver:

William hikkede også meget tit i min mave, og da han blev født var han stadig en rigtig lille superhikker

Anmeld

11. november 2011

Mizz-sommer

Timmner skriver:

hej :d

jah det ser smadder sjovt ud :d

min krudtugle har hikke to til tre gang om dagen smiler

så han er en lille forsluger der inde :d smiler

mizz-sommer 35 uger plus 6 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.