Hvor ofte må dit barn sove ude hos venner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2011

livhemdrup

Hej

Min datter på snart 10 år er begyndt at sove ude hos veninderne i weekenden. Hele sidste weekend var hun ude og sove. Og har nu idag spurgt om hun må sove ude hos samme veninde denne weekend også men jeg syns jo hun skal blive hjemme da hun også var væk sidste weekend og ved at hele næste weekend er hun heller ikke hjemme grundet hun skal på weekend stævne. Hvad mener i hvor ofte må jeres sove hos vennerne??

Det skal lige siges de laver lektierne i løbet af weekenden og hun kommer hjem ca kl 14 om søndagen så der ser jeg hende selvfølgelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

jette1983

Min datter er 9 og endnu ikke begyndt at sove hos veninderne men når hun gør skal vi helt sikkert have fastsat nogle regler da hun er ved sin far hver anden weekend og jeg også gerne vil se hende lidt i weekenderne hvor hun er her, tror jeg vil foreslå at hun kan sove ude enten fredag-lørdag eller lørdag-søndag men ikke begge nætter, på den måde får hun lidt af begge dele.

Anmeld

11. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kunne din datters veninde ik evt komme og sove hos jer? Så ser i stadig hende og hun ser sin veninde.... Da jeg havde den alder sov mig og min veninde sammen hver weekende og vi skiftedes bare til at ove hvert sted. Vh Stine

Anmeld

11. november 2011

dpb

Vi har ikke fastsat nogen regler omkring det for Alexander...og har faktisk ikke tænkt så meget over det...

Men nu har det heller ikke været det store endnu ( fyldte 8år i sommer) og siden det har han faktisk kun været overnattende hos en ven 1 gang... men tror nu nok det skal komme, for han er ofte væk det meste af dagen i weekenderne... Tror jeg vil tage det lidt som det kommer, men hvis det begynder at blive ligesom din datter tror jeg også vi vil sige noget i stil med "jette1983" altså én overnatning pr weekend...

Qnuz

Anmeld

11. november 2011

Lou87

livhemdrup skriver:

Hej

Min datter på snart 10 år er begyndt at sove ude hos veninderne i weekenden. Hele sidste weekend var hun ude og sove. Og har nu idag spurgt om hun må sove ude hos samme veninde denne weekend også men jeg syns jo hun skal blive hjemme da hun også var væk sidste weekend og ved at hele næste weekend er hun heller ikke hjemme grundet hun skal på weekend stævne. Hvad mener i hvor ofte må jeres sove hos vennerne??

Det skal lige siges de laver lektierne i løbet af weekenden og hun kommer hjem ca kl 14 om søndagen så der ser jeg hende selvfølgelig.

Nu har jeg ikk selv en pige der er så gammel endnu

MEN.. jeg tænker, kunne veninden ikk komme til jer denne weekend så ??

Anmeld

11. november 2011

livhemdrup

Er kun glad for min datter har fundet sig en god veninde, men savner hende nu også lidt i weekenden. Så ja ender nok ud i at det bliver en overnatning pr weekend. Veninden kan ikke lide at sove ude derfor sover de hos hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.