Altså kan nu mærke utålmodigheden melde sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Henriette Aaby

Jeg begynder at tage på som i rigtig meget.... I form af væske.... Og det er bare op af bakke.

Jeg gider simpelhen ikke det her!!!

Faktisk bliver jeg pisse bange, for jeg er jo ikke den mindste i forvejen. Jeg bliver bange for om jeg kan klare fødslen, når jeg er så slap som jeg er.

Jeg bliver bange for at overleve fødslen og om babyen overlever...

Og jeg føler mig magtsløs!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

Jeg begynder at tage på som i rigtig meget.... I form af væske.... Og det er bare op af bakke.

Jeg gider simpelhen ikke det her!!!

Faktisk bliver jeg pisse bange, for jeg er jo ikke den mindste i forvejen. Jeg bliver bange for om jeg kan klare fødslen, når jeg er så slap som jeg er.

Jeg bliver bange for at overleve fødslen og om babyen overlever...

Og jeg føler mig magtsløs!!!

I skal helt sikkert nok klare den begge to 

Tror det er helt normalt at blive nervøs og føle sig magtesløs når det hele bliver ubehageligt, gør ondt, giver væske i kroppen og generelt bare er surt - men i sidste ende skal nok gå 

Det kan være svært at bevare optimismen (især med alle de hormoner i kroppen), men  nu er det et spørgsmål om uger før den lille kommer ud - helt sikkert sund og rask 

Anmeld

10. november 2011

Moms

Puha - det lyder ikke rart det der.

Hvor langt er det du er?

Husk lige på, at det kan være tegn på svangerskabsforgiftning hvis man pludselig får meget ødem.

Måske skulle du kontakte fg el. vagtlæge - svært at sige, når du ikke fortæller mere om hvordan du ellers har det.

Ihvertfald god bedring.

Håber nogen anden kan komme med gode råd.

Moms

Anmeld

10. november 2011

Henriette Aaby

Wimmie skriver:

I skal helt sikkert nok klare den begge to 

Tror det er helt normalt at blive nervøs og føle sig magtesløs når det hele bliver ubehageligt, gør ondt, giver væske i kroppen og generelt bare er surt - men i sidste ende skal nok gå 

Det kan være svært at bevare optimismen (især med alle de hormoner i kroppen), men  nu er det et spørgsmål om uger før den lille kommer ud - helt sikkert sund og rask 

Tusind tak for dit svar

Og du har ret i det er svært med alle de her homoner.

I min sidste graviditet tog jeg 30 kg på, hvor de 20 kg var væske der forsvandt i løbet af 14. dag, men hold op det var hårdt. Og jeg havde lovet mig selv at det ikke skulle se denne gang. Så er det svært at se at det sker igen, også selv med 5 uger og 3 dage til termn... 

Jeg ved at bebsen har det fint, den er meget livlig 

Anmeld

10. november 2011

Henriette Aaby

Moms skriver:

Puha - det lyder ikke rart det der.

Hvor langt er det du er?

Husk lige på, at det kan være tegn på svangerskabsforgiftning hvis man pludselig får meget ødem.

Måske skulle du kontakte fg el. vagtlæge - svært at sige, når du ikke fortæller mere om hvordan du ellers har det.

Ihvertfald god bedring.

Håber nogen anden kan komme med gode råd.

Moms

Tusind tak for dit svar

Jeg er 34+4 så der er heldigvis ikke så langt igen...

Jeg er lige blevet undersøgt for svangerskabsforgiftning og blev fri kendt... Men du har ret, hvis det stadig er slem i morgen tidligt kontakter jeg min læge igen. De holder nøje øje med mig pga overvægten, og de andre symtomer jeg har haft...

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

Tusind tak for dit svar

Og du har ret i det er svært med alle de her homoner.

I min sidste graviditet tog jeg 30 kg på, hvor de 20 kg var væske der forsvandt i løbet af 14. dag, men hold op det var hårdt. Og jeg havde lovet mig selv at det ikke skulle se denne gang. Så er det svært at se at det sker igen, også selv med 5 uger og 3 dage til termn... 

Jeg ved at bebsen har det fint, den er meget livlig 

Forstår godt du er urolig...og det kan man jo heller ikke lade være med at være når det gælder ens eget og babys velbefindende 

Ved du om du bliver sat igang før pga de graviditetsgener du har? Kan jo huske at vi har termin samme dag (tænker jeg på hver gang jeg ser dit navn herinde, hehe), så der er jo nogle uger endnu...

Anmeld

10. november 2011

Moms

Henriette Aaby skriver:

Tusind tak for dit svar

Jeg er 34+4 så der er heldigvis ikke så langt igen...

Jeg er lige blevet undersøgt for svangerskabsforgiftning og blev fri kendt... Men du har ret, hvis det stadig er slem i morgen tidligt kontakter jeg min læge igen. De holder nøje øje med mig pga overvægten, og de andre symtomer jeg har haft...

Godt!

God bedring.

Hvor har du væskeophobning?

Kender du venepumpeøvelser?

Ellers tjek på nettet, det bør kunne lindre lidt.

Moms

Anmeld

10. november 2011

Henriette Aaby

Wimmie skriver:

Forstår godt du er urolig...og det kan man jo heller ikke lade være med at være når det gælder ens eget og babys velbefindende 

Ved du om du bliver sat igang før pga de graviditetsgener du har? Kan jo huske at vi har termin samme dag (tænker jeg på hver gang jeg ser dit navn herinde, hehe), så der er jo nogle uger endnu...

He he det tænker jeg også når jeg ser dit navn her inde

Jeg var til vægtskanning i tirsdags, for at se om babyen var blevet for stor. Men babyen har en rigtig fin størrelse, svarende til at hvis den kommer 41+5 som sin storesøster, vil den veje ca 3800 g. Og det er jo rigtig fint.

Så der er ligesom lagt op til at jeg ikke skal sættes igang... Men jeg har jo ikke haft så mange besøg hos JM denne gang, så det er da noget jeg skal have vendt med hende...

Jeg synes det er rigtig hårdt denne gang, der er jo ligesom også en lille pige der har brug for sin mor...

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

He he det tænker jeg også når jeg ser dit navn her inde

Jeg var til vægtskanning i tirsdags, for at se om babyen var blevet for stor. Men babyen har en rigtig fin størrelse, svarende til at hvis den kommer 41+5 som sin storesøster, vil den veje ca 3800 g. Og det er jo rigtig fint.

Så der er ligesom lagt op til at jeg ikke skal sættes igang... Men jeg har jo ikke haft så mange besøg hos JM denne gang, så det er da noget jeg skal have vendt med hende...

Jeg synes det er rigtig hårdt denne gang, der er jo ligesom også en lille pige der har brug for sin mor...

Ja, puha - jeg kan godt forestille mig at det må være ekstra hårdt med et barn ved siden af der også skal passes og have omsorg. Så lige billede af hende på din profil; hvor er hun dog sød og køn 

Ved du hvad nr. 2 bliver?

Anmeld

11. november 2011

Henriette Aaby

Wimmie skriver:

Ja, puha - jeg kan godt forestille mig at det må være ekstra hårdt med et barn ved siden af der også skal passes og have omsorg. Så lige billede af hende på din profil; hvor er hun dog sød og køn 

Ved du hvad nr. 2 bliver?

Tusind tak skal du have, vi er også rigtig stolt af hende 

Jeg er rigtig heldig med at have en mand der er ligeså vild med hende som jeg er. Og ja han tager det store slæb, når jeg nu er lidt besværet. Men kan da heldigvis se en ende på det

Ang kønnet på nr 2, så ved vi det ikke. Vi havde besluttet at denne gang vil vi vide det, men det synes babyen så ikke Men vi er så "heldig" at sidst valgte vi ikke at vide kønnet, så vi har meget neutralt tøj i de små størrelser.

Ved du hvilket køn i venter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.