Hvis jeg nogensinde skal skilles - så vil jeg have en som dig som eks, for du lader ham opføre sig som et lille barn.
Det var jo klart det rigtige at flytte med børnene, alt andet er ligemeget - og lige nu lader du manden styre showet, han gør, hvad han kan for at genere dig - og du sidder totalt indebrændt og tager imod.
Du skal have en advokat ind over - og du skal dokumentere alt, du kan, hvad han siger og gør, for når han begynder at løbe tør for muligheder for at chikanere dig, så er næste skridt meget nærliggende at true dig eller blive voldelig.
Jeg ved ikke, hvor gamle jeres børn er - men har du tænkt over, at din nuværende adfærd observeres af børnene? Som jeg læser det, så gør du alt for at undgå ballade, så du føjer ham i de ting, han forlanger - men det er jo ikke kun DIG, der udsættes for dette show, det er også dine børn, der er en del af det, og det er under ingen omstændigheder sundt for dem, selv hvis de er meget små, så bliver det her en del af deres grundbyggesten.
Jeg er klar over, at du ikke kan se det store perspektiv i din nuværende situation - men du har foræret ham alle jeres positiver, hus, bil, indbo osv. - altsammen noget, som ikke har den store betydning for ham - og han vil med al garanti gøre alt for at splitte det hele ad og lade huset gå på tvang, alt dette for at skade dig, og så er det uanset, at han selv ryger med i forløbet. Jeg håber, at du snarligt kommer i gang med en bodelingsoverenskomst, får ham til at skrive under på en utroserklæring, får sat huset til salg og får fat I de ting, du har krav på. Det er IKKE rimeligt, at HAN har lavet et tillidsbrud, og at du og børnene skal straffes for det.
Cyber-kram til dig, det er godt nok hårde betingelser, men du og børnene skal videre, og du skal handle nu, inden det hele tager overhånd.