Går og frygter en ny graviditet :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym da jeg kender nogle stykker herinde

Jeg har en datter på 5 mdr og går med følelsen af at jeg muligvis kunne være gravid igen da jeg fik startet forkert på mine p-piller efter jeg fik fjernet spiral pga jeg ikke kunne tåle den..

Føler en murren i underlivet og er utilpas nøjagtig som da jeg blev gravid med min datter, jeg har 3 p-piller tilbage så jeg håber bare at min mens kommer i pausen..

Er jeg den eneste der hver gang jeg føler kvalme eller ondt i underlivet tror jeg er gravid?? eller skal jeg bare slappe af??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen??

Anmeld

10. november 2011

henh01

hvis jeg var dig ville jeg nok tag een test også selvom min mens kom, p pillerne kan måske fremprovokerer en mens alligevel.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvis jeg var dig ville jeg nok tag een test også selvom min mens kom, p pillerne kan måske fremprovokerer en mens alligevel.

Skal jeg så tage min pause fra pillerne nu og tage en test?

Anmeld

10. november 2011

henh01

Anonym skriver:

Skal jeg så tage min pause fra pillerne nu og tage en test?

Der står jo i vejledningen at man skal stoppe hvis der kan være chance for graviditet.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Der står jo i vejledningen at man skal stoppe hvis der kan være chance for graviditet.

okay...

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

Skriver lige som anonym da jeg kender nogle stykker herinde

Jeg har en datter på 5 mdr og går med følelsen af at jeg muligvis kunne være gravid igen da jeg fik startet forkert på mine p-piller efter jeg fik fjernet spiral pga jeg ikke kunne tåle den..

Føler en murren i underlivet og er utilpas nøjagtig som da jeg blev gravid med min datter, jeg har 3 p-piller tilbage så jeg håber bare at min mens kommer i pausen..

Er jeg den eneste der hver gang jeg føler kvalme eller ondt i underlivet tror jeg er gravid?? eller skal jeg bare slappe af??

Sidste måned var jeg 99% sikker på at jeg var gravid igen, fordi jeg havde kvalme i flere dage OG blev køresyg, hvilket jeg aldrig bliver, bortset fra da jeg var gravid med Cajsa..

Så nej, du er ikke den eneste

Og nej, jeg var ikke gravid

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Sidste måned var jeg 99% sikker på at jeg var gravid igen, fordi jeg havde kvalme i flere dage OG blev køresyg, hvilket jeg aldrig bliver, bortset fra da jeg var gravid med Cajsa..

Så nej, du er ikke den eneste

Og nej, jeg var ikke gravid

dejligt at vide jeg ikke er den eneste der går meed de tanker...

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

dejligt at vide jeg ikke er den eneste der går meed de tanker...

Det værste var næsten, at kvalmen kom allerede 2 dage efter vi sidst havde haft sex, men jeg var bare så sikker efter jeg blev køresyg.. Jeg nåede endda at fortælle det til min kæreste, så han gik også og ventede ret utålmodigt på, at jeg kunne tage en test/fik menstruation

Anmeld

10. november 2011

Mamalou

Du er bestemt ikke den eneste! Jeg har også været der. Hos mig skyldes det nok allermest, at det ikke er noget jeg ønsker lige nu. Ikke at jeg ikke vil have flere børn, men med et barn på 5 måneder, så er det ikke det rette tidspunkt.

Hvis jeg var dig, så ville jeg stoppe med ppillerne og tage en test. Så kan du få en afklaring. 

Kh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.