Hjælp til ..........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2011

mybaby-girl

Hej derude .... 

Jeg er lidt vild med at lave uro'er til at hænge op,og var hjemmeIHF låne min mors printer da vi kom i snak om sex, at der findes en uro med sexstillinger .. Nogen der har hørt eller set noget ?? Jeg har været inde og søge på Google men kan ikke rigtig finde noget, nogen der kan hjælpe ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

mybaby-girl

11. november 2011

mybaby-girl

Ingen ?

Anmeld

12. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej derude .... 

Jeg er lidt vild med at lave uro'er til at hænge op,og var hjemmeIHF låne min mors printer da vi kom i snak om sex, at der findes en uro med sexstillinger .. Nogen der har hørt eller set noget ?? Jeg har været inde og søge på Google men kan ikke rigtig finde noget, nogen der kan hjælpe ??? 

Jeg tror vi skal prøve at flytte dit indlæg et andet sted hen..det er langt fra alle, der læser kategorien her.
Eller lave en helt ny tråd.

Måske skulle du efterlyse den under kreativ i stedet og så focusere på at det ER en skabelon til en uro du søger, og ikke noget som har med sex at gøre som sådan 

Anmeld

12. november 2011

mybaby-girl

Moderator skriver:

Jeg tror vi skal prøve at flytte dit indlæg et andet sted hen..det er langt fra alle, der læser kategorien her.
Eller lave en helt ny tråd.

Måske skulle du efterlyse den under kreativ i stedet og så focusere på at det ER en skabelon til en uro du søger, og ikke noget som har med sex at gøre som sådan 

Tak

Har oprettet en ny tråd - ved ikk hvordan jeg sletter tråder ...

Anmeld

12. november 2011

SussieThyssen

mybaby-girl skriver:

Tak

Har oprettet en ny tråd - ved ikk hvordan jeg sletter tråder ...

Det kan du ikke men jeg kan låse den under sex og samliv..så forsvinder den af sig selv..så skal jeg gøre det?

Anmeld

12. november 2011

mybaby-girl

SussieThyssen skriver:

Det kan du ikke men jeg kan låse den under sex og samliv..så forsvinder den af sig selv..så skal jeg gøre det?

Ja tak

Anmeld

12. november 2011

SussieThyssen

mybaby-girl skriver:

Ja tak

Oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.