Jer med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2011

kimfrit

Heeey piger, det er jo endelig lykkes at blive gravid naturligt, den første gang vi mistede var med tvillinger i uge 8.

Så jeg har jo en chance for at få tvillinger igen, selvom ingen andre i min familie nogensinde har fået det.

Meeen mit spørgsmål er, jeg er kun 4+5, men jeg har allerede fået en lille bule forneden, og jeg har kun taget 300 gram på, jeg går ikke ud fra det er det der gør bulen... Så jeg kan ikke lade vær med at tænke om der endnu engang ligger to dejlige små spir derinde?

Hvor hurtigt fik i mave på som anden gang gravid og havde i tvillinger derinde eller kun en?

den lille burde jo kune være omkring 2-4 mm lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

kimfrit

opsa

Anmeld

10. november 2011

kimfrit

op igen, ved godt jeg er en plage, men jer med et barn må også gerne svare hvornår i bbegyndteat vise som 2. gangs

Anmeld

11. november 2011

kimfrit

opsi

Anmeld

11. november 2011

baby012

som anden gangs. det kan jeg ikke svare dig på men kunne se det i uge 11 første gang

tror du skal lade være med at tænke for meget over det, og så vente med at glæde dig til du kan få en skanning her om 2-3 uger

Anmeld

11. november 2011

1012lmp

Sandsynligheden for at der er 2 igen er jo ikke særlig stor.!

Den er ligeså stor som hvis jeg fik tvillinger eller en anden...

Desuden kommer det jo også helt an på om det var enæggede eller tveæggede der udgør sandsynligheden for om du har chancen igen.. Men der er jo ikke andet for end at vente og se hvad scanningen siger!

Anmeld

11. november 2011

VNB

Uanset om det er tvillinger eller ej, så tror jeg næppe at bulen skyldes baby endnu.... man er jo altid lidt oppustet i starten, og det kan sagtens give en flot lille bule  det havde jeg ihvertfald selv, og ALLE sagde at det sikkert var tvillinger, men der var kun 1  

du skal også tænke på at så tidligt her i din graviditet ligger livmoderen jo heeeeelt dybt nede i bækkenet 

Men jeg håber da at det er tvillinger hvis det er det i ønsker (og det lyder det da lidt til 

og KÆMPE stort tillykke med graviditeten! Du kan roligt glæde dig til DET HELE 

Anmeld

11. november 2011

Tvillingemor80

da jeg ventede tvillinger kunne jeg selv og mine tætte veninder se det i uge 6/8 stykker..og nøj jeg havde kvalme !

Anmeld

11. november 2011

kimfrit

VNB skriver:

Uanset om det er tvillinger eller ej, så tror jeg næppe at bulen skyldes baby endnu.... man er jo altid lidt oppustet i starten, og det kan sagtens give en flot lille bule  det havde jeg ihvertfald selv, og ALLE sagde at det sikkert var tvillinger, men der var kun 1  

du skal også tænke på at så tidligt her i din graviditet ligger livmoderen jo heeeeelt dybt nede i bækkenet 

Men jeg håber da at det er tvillinger hvis det er det i ønsker (og det lyder det da lidt til 

og KÆMPE stort tillykke med graviditeten! Du kan roligt glæde dig til DET HELE 

Tak skal du have det kunne være så feeedt hvis det var, men så længe den bliver derinde og er sund og rask så er jeg ligeglad

Anmeld

11. november 2011

kimfrit

Tvillingemor90 skriver:

da jeg ventede tvillinger kunne jeg selv og mine tætte veninder se det i uge 6/8 stykker..og nøj jeg havde kvalme !

Okay... Jeg har nemlig også bare vild kvalme og det fik jeg først omkring uge 8-9 i første og der kunne man først se bule i da jeg var 6-7 mdr hennde, ved godt man ikke kan sammeligne, fordi maveskindet allerede er løst...

Årh jeg håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.