Er det kun mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Anna-Rosa

der har et barn som er luddoven?? Hun er liiiiige begyndt at sidde selv, gider faktisk ikke ligge på maven, men når hun endelig gør, møver hun en liiiiille smule. Hun siger ikke andet end: Wiiiiiiiiiii aaaaaa rrryyyyy.. Og har stadig ikke fået en eneste tand!!!>(>(>(
HVAD SKER DER?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Sille

Du lyder helt oprevet over det.. er det rigtig tolket eller..........????????????????????

Børn udvikler sig jo forskelligt.. Tror ikke hun er doven.. der er bare forskel på børn... Så tag det roligt, det skal nok komme..

-sille

Anmeld

3. marts 2008

bette

hehe jeg tror at lige pludselig en dag... ja så kan du ik følge med mere.. så sker der bare tusinde ting på en gang.. og så ville du ønske hun stadig bare var en lille bebs.. som bare lå.. hehe..
det skal nok komme .. når hun er klar til det.. :D

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Arj...med et smil på læben S´FØLIG:D Min store pige var bare så hurtig til det hele og hende tutten her dovner den bare:) Men HVIS hun kunne sige noget ville det sikkert være : Ta det nu roooligt moar, vi når det nok":)):))

Anmeld

3. marts 2008

Sille

okay okay:)... det lø så arrigt med alle de>('er..... :)) -sille

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Her har Stella også altid været en af de "dovne".

Hun var altid 2-3 uger bagefter alle de andre herinde, selvom hun er en af de ældste (Fra 30 juni)
MEN, jeg skal love for der er kommet fart på fra den ene dag til den anden!

Bare rolig! Det kommer!!

Jeg har selv været helt ude af den og skevet side op og side ned herinde, fordi jeg var bange for at der var noget galt med hende, siden hun ikke kunne noget!

Men slap af og lad være med at stresse over det!
Det tror jeg faktisk de kan mærke.

Det var først da jeg rigtig accepterede at Stella bare var bagefter at hun begyndte at bide sig fast i stoleryggen, trille fra den ene ende af stuen til den anden og sige noget der minder bare en lille smule om "ord" (Altså hun prøver at forme dem, uden at det giver mening:))

Jeg har endnu ikke set et barn på 18 der stadig kravlede, så der er masser af tid ;)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.