har besluttet mig for (bryster) update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Anonym trådstarter

MissBee skriver:

Tillykke med din beslutning

Jeg har selv fået det lavet 2 gange og er super glad for dem, flasher min kæreste lidt for ofte siger han hahhah

De er begge under musklen og lavet 2 gange fordi jeg ønskede dem større og sidste gang er lavet på citadell i sverige (kun ros herfra)

Jeg kender et par piger der har dem over musklen og de har rigtig mange problemer med at implantaterne "ripler" og de kommer også hurtigere til at hænge når det kun er hud der skal holde dem på plads.. du er velkommen til at spørge hvis der er noget jeg kan hjælpe med

det problemer dine veninder har er det så fordi de slet ikke havde noget bryst i forvejen? 

tænker at han har valgt at det skal lægges over musklen på mig, fordi jeg har bryst, men det skal ligesom fyldes ud foroven hvis du forstår men det sætter da lige nogle tanker igang når du siger de har problemer med "riplen"

hvordan kan det være du har fået lavet dine 2 gange? hvis jeg må spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

MissBee

Anonym skriver:

det problemer dine veninder har er det så fordi de slet ikke havde noget bryst i forvejen? 

tænker at han har valgt at det skal lægges over musklen på mig, fordi jeg har bryst, men det skal ligesom fyldes ud foroven hvis du forstår men det sætter da lige nogle tanker igang når du siger de har problemer med "riplen"

hvordan kan det være du har fået lavet dine 2 gange? hvis jeg må spørge

Nej de havde næsten ingenting i forvejen og 2 af dem er ved at søge en re-operation pga smerter og ripling...

Jeg fik det lavet igen da jeg ikke synes de var store nok første gang og der var en mindre fejl på det højre bryst som jeg ville have rettet.. (det sad 1 cm længere ude mod armen)

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

MissBee skriver:

Nej de havde næsten ingenting i forvejen og 2 af dem er ved at søge en re-operation pga smerter og ripling...

Jeg fik det lavet igen da jeg ikke synes de var store nok første gang og der var en mindre fejl på det højre bryst som jeg ville have rettet.. (det sad 1 cm længere ude mod armen)

tak for svar.

nu har jeg googlet på livet løs, fordele ved under eller over musklen. og hvad jeg kan læse mig til lægger man det typisk over, hvis der er bryst og det hænger lidt. så får man det fyldt bedre ud. så tror det er det rigtige for mig i hver fald.

når du så beder om en reoperation, er det så noget de selv skal betale for, eller gør kirugen det? hvad for nogler smerter er det de har?

Anmeld

17. november 2011

MissBee

Anonym skriver:

tak for svar.

nu har jeg googlet på livet løs, fordele ved under eller over musklen. og hvad jeg kan læse mig til lægger man det typisk over, hvis der er bryst og det hænger lidt. så får man det fyldt bedre ud. så tror det er det rigtige for mig i hver fald.

når du så beder om en reoperation, er det så noget de selv skal betale for, eller gør kirugen det? hvad for nogler smerter er det de har?

Min re-operation var et andet sted da jeg opdagede at de lavede denne fejl med højre bryst på alle deres patienter... så jeg skulle selv betale igen..

de 2 piger jeg snakkede om får det betalt da deres er 'grove' fejl...

Anmeld

17. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

har været til samtale idag på den klinik jeg skal have det lavet på... og synes det gik rigtig godt.

besluttede mig for at få 300 ml med høj profil, lagt over musklen. kirugen synes der skulle 300 ml i for at det løse hud bliver fyldt ud og så jeg får fylde øverst, da det hovedsageligt er det jeg mangler nu. han sagde også at de ikke så meget mere lagde plantatet under musklen. nogen der har erfaring med dette? synes de fleste jeg kender har fået det lagt under musklen. 

men jeg føler mig i "gode hænder" og har en tid den 13 december. har dog en uges betænknings tid. jeg er meget nervøs for operationen og hvordan resultatet bliver, og selvfølgelig for om der kommer komplikationer (hvilket der selvfølgelig ikke kommer)

knus

Hej med dig  

og held og lykke med det jeg fik for 2 år siden lavet mine bryster og der fik jeg lagt implantatet under brystmusklen, hvilket jeg fik anbefalet, så der ikke blev rørt ved mine mælkekirtler og mælkegange. Havde jeg fået lagt dem oven på musklen ville jeg ikke kunne amme min kommende datter, da mælkekirtlerne ville være splittet ad, så jeg er glad for den anbefaling jeg fik men hver kirurg har jo hver sin holdning til tingene, så det er også et spørgsmål om hvad man selv synes er klogest - Samtidig fik jeg at vide, at blev implantatet lagt bag musklen ville brystet falde mere naturligt og se mere naturligt ud i og med at implantatet jo ikke kan ses. Hvorimod havde det lagt oven på musklen ville det være langt tydeligere og nemmere komme til at se "kunstigt" ud .. 

men er sikker på du bliver glad ligemeget hvad du vælger - det er hvert fald det bedste jeg nogensinde har gjort for mig, lige ud over at blive gravid med min kommende prinsesse 

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

MissBee skriver:

Min re-operation var et andet sted da jeg opdagede at de lavede denne fejl med højre bryst på alle deres patienter... så jeg skulle selv betale igen..

Det var da altid noget, at de får det betalt når det er kirurges skyld. Men stadig træls at skulle at skulle igen en operation igen...

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

MissBee skriver:

Det var da altid noget, at de får det betalt når det er kirurges skyld. Men stadig træls at skulle at skulle igen en operation igen...

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

MissBee skriver:

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Hej med dig  

og held og lykke med det jeg fik for 2 år siden lavet mine bryster og der fik jeg lagt implantatet under brystmusklen, hvilket jeg fik anbefalet, så der ikke blev rørt ved mine mælkekirtler og mælkegange. Havde jeg fået lagt dem oven på musklen ville jeg ikke kunne amme min kommende datter, da mælkekirtlerne ville være splittet ad, så jeg er glad for den anbefaling jeg fik men hver kirurg har jo hver sin holdning til tingene, så det er også et spørgsmål om hvad man selv synes er klogest - Samtidig fik jeg at vide, at blev implantatet lagt bag musklen ville brystet falde mere naturligt og se mere naturligt ud i og med at implantatet jo ikke kan ses. Hvorimod havde det lagt oven på musklen ville det være langt tydeligere og nemmere komme til at se "kunstigt" ud .. 

men er sikker på du bliver glad ligemeget hvad du vælger - det er hvert fald det bedste jeg nogensinde har gjort for mig, lige ud over at blive gravid med min kommende prinsesse 

Min kirug siger jeg godt vil kunne amme, det har vist mere noget at gøre med hvor man lægger snittet. 

Kan læse på nettet at det er meget forskelligt hvordan de bliver lagt. Kommer også an på ens kropsbygning og bryst. 

Håber jeg bliver ligeså glad for det som du har været. Og tillykke med din graviditet og den kommende prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.