Anonym skriver:
har været til samtale idag på den klinik jeg skal have det lavet på... og synes det gik rigtig godt.
besluttede mig for at få 300 ml med høj profil, lagt over musklen. kirugen synes der skulle 300 ml i for at det løse hud bliver fyldt ud og så jeg får fylde øverst, da det hovedsageligt er det jeg mangler nu. han sagde også at de ikke så meget mere lagde plantatet under musklen. nogen der har erfaring med dette? synes de fleste jeg kender har fået det lagt under musklen.
men jeg føler mig i "gode hænder" og har en tid den 13 december. har dog en uges betænknings tid. jeg er meget nervøs for operationen og hvordan resultatet bliver, og selvfølgelig for om der kommer komplikationer (hvilket der selvfølgelig ikke kommer)
knus
Hej med dig
og held og lykke med det
jeg fik for 2 år siden lavet mine bryster og der fik jeg lagt implantatet under brystmusklen, hvilket jeg fik anbefalet, så der ikke blev rørt ved mine mælkekirtler og mælkegange. Havde jeg fået lagt dem oven på musklen ville jeg ikke kunne amme min kommende datter, da mælkekirtlerne ville være splittet ad, så jeg er glad for den anbefaling jeg fik
men hver kirurg har jo hver sin holdning til tingene, så det er også et spørgsmål om hvad man selv synes er klogest
- Samtidig fik jeg at vide, at blev implantatet lagt bag musklen ville brystet falde mere naturligt og se mere naturligt ud i og med at implantatet jo ikke kan ses. Hvorimod havde det lagt oven på musklen ville det være langt tydeligere og nemmere komme til at se "kunstigt" ud
..
men er sikker på du bliver glad ligemeget hvad du vælger
- det er hvert fald det bedste jeg nogensinde har gjort for mig, lige ud over at blive gravid med min kommende prinsesse 
Anmeld