hvad gælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er ano da jeg ikke vil kunne findes på google..

min kære kæreste skal smide 20 kg og har derfor meldt sig ind på madital.. men vi er tvivl nu hvordan han skal indtaste

alså i aften fik vi lidt usund aftensmad men vi fik bølge pommes og bøg

laved 500 g pommes og 2 bøffer på 225 gram hver

men da de kom ud af ovnen var der kun 302 gram pommes og den ene bøf vejed 176 og den anden 174.. skal han taste den vægt ind vi laved maden af eller den det var da det kom ud af ovnen ?? håber i vil svare os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anonym trådstarter

ingen der er på madital??

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

ingen der er på madital??

Anmeld

10. november 2011

3rollinger

Anonym skriver:

Jeg er ano da jeg ikke vil kunne findes på google..

min kære kæreste skal smide 20 kg og har derfor meldt sig ind på madital.. men vi er tvivl nu hvordan han skal indtaste

alså i aften fik vi lidt usund aftensmad men vi fik bølge pommes og bøg

laved 500 g pommes og 2 bøffer på 225 gram hver

men da de kom ud af ovnen var der kun 302 gram pommes og den ene bøf vejed 176 og den anden 174.. skal han taste den vægt ind vi laved maden af eller den det var da det kom ud af ovnen ?? håber i vil svare os

He he, sjov maade at starte kuren paa 

Jeg vil tro I skal taste vaegten ind paa de raa varer. Saa goer man normalt I de forskellige kure jeg kender til.

Held og lykke 

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

3rollinger skriver:

He he, sjov maade at starte kuren paa 

Jeg vil tro I skal taste vaegten ind paa de raa varer. Saa goer man normalt I de forskellige kure jeg kender til.

Held og lykke 

hehe kuren starter imorgen  jamen snyder han så ikke sig selv når det vejer mindre ??

Anmeld

11. november 2011

3rollinger

Anonym skriver:

hehe kuren starter imorgen  jamen snyder han så ikke sig selv når det vejer mindre ??

Den 11/11/11, det er nok ikke den vaerste dag at starte en kur paa. Der maa ligge noget godt i de tal.

Jeg tror at vaegt enhederne er beregnet paa raa foedevarer, og det eneste du mister naar du laver maden er jo vaeske, saa det er ikke kalorier der ryger af i farten, desvaerre.

Saa jeg tror ikke han bliver snydt. Tvaertimod. Det vaerste der kunne ske var at han tabte et par gram mere end han regnede med 

Held og lykke med projektet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.