Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bliv simpelhen nød til og lave en tråd mere Da jeg er MEEEGET nysgerrig
Når man holder hånden på maven omkring navlen, er det så min egen puls jeg kan mærke? eller der det bebses ? Har først lige opdagede det Er i 20.uge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kigger lige med her! For nogen gange kan jeg også mærke en puls nede i maven når jeg holder min hånd på
rikkeregnbue skriver: Jeg kigger lige med her! For nogen gange kan jeg også mærke en puls nede i maven når jeg holder min hånd på
Bar iorden Er virkelig nysgerrig for om det er min egen eller ej
Bliv simpelhen nød til og lave en tråd mere Da jeg er MEEEGET nysgerrig Når man holder hånden på maven omkring navlen, er det så min egen puls jeg kan mærke? eller der det bebses ? Har først lige opdagede det Er i 20.uge
Det er din egen puls.. Jeg opdagede det for temmelig mange år siden, og der var jeg i hvert fald ikke gravid
Zeus skriver: Det er din egen puls.. Jeg opdagede det for temmelig mange år siden, og der var jeg i hvert fald ikke gravid
Okay (:Men kan det ikke også være bebses ?
Klart din egen puls... det er slet ikke muligt at mærke babys puls
Ligger du hånden på en babys mave kan du jo heller ikke mærke pulsen så slet ikke igennem maven på dig
Chiip91 skriver: Okay (:Men kan det ikke også være bebses ?
Det tror jeg er meget usansynligt... Altså selv hvis baby lå helt op ad din navle slår det lille hjerte jo slet ikke kraftigt nok til at ville kunne mærkes på den måde.
1012lmp skriver: Klart din egen puls... det er slet ikke muligt at mærke babys puls Ligger du hånden på en babys mave kan du jo heller ikke mærke pulsen så slet ikke igennem maven på dig
Nååårh Okay Det altid rart og vide så noget
Chiip91 skriver: Nååårh Okay Det altid rart og vide så noget
Helt sikkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128