Jeg er blondine men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. november 2011

SS82

Hej tøser Jeg er blondine så er undskyldt på forhånd ;0) men hvorfor virker de smilyer ikke på min computer? Skal man være plusprofil for at kunne benytte dem eller er det fordi jeg benytter en iPad? Eller er det bare mig der ikke fatter en meter....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

camillakrath

Slott skriver:

Hej tøser Jeg er blondine så er undskyldt på forhånd ;0) men hvorfor virker de smilyer ikke på min computer? Skal man være plusprofil for at kunne benytte dem eller er det fordi jeg benytter en iPad? Eller er det bare mig der ikke fatter en meter....

Trykker du på dem eller hvordan?

Anmeld

10. november 2011

SS82

Ja trykker alt hvad jeg kan

Anmeld

10. november 2011

lilledittemor

De virker heller ikke på min ipad

og jeg er også blond

Anmeld

10. november 2011

SS82

De virker heller ikke på min ipad

og jeg er også blond

ahh så er vi 2 blondiner med samme problem det er jeg glad for

Anmeld

10. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
De virker heller ikke på min iPhone - skal selv skrive "koden" ind - og jeg er også blond

Anmeld

10. november 2011

Holbæktrunten

Slott skriver:

Brunetter har samme problem 

Anmeld

10. november 2011

SS82

Nå så er vi heldigvis mange om problemet :0)

Anmeld

10. november 2011

SS82

Bare lidt irriterende

Anmeld

11. november 2011

Nettemor

hvis du selv skriver dem ind så skal du bare lave en almindelig smiley sådan her : ) (self uden mellemrum) det gælder for de fleste smileyer at det er uden - så prøv det så skulle det virke.. og ellers kan du når du er på computeren prøve at trykke smileyerne ind mens du skriver i simpel tekstbehandling for så kan du se deres 'kode' håber det her gav mening..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.