Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja mit er hvidt og ret tykt men alligevel flydene... har ikke set min mens siden i starten af sep .. men graviditets testene er negativ.. nogen der ved hvad det kan være.. det klør ikke derned eller svier.. men har mange jag og føles som om det trækker inden i .. eller lidt ala mens smerter men alligevel ikke for de kan gå hurtig væk... råd søges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
13 uden svar ?? opper lige igen
Hmmm... Det lyder da lidt underligt??
Har du været til læge med det, det ville jeg nok gøre. Kan være du er stresset eller tænker for meget over noget det kan også skyldes udebleven mens.
Anonym skriver: ja mit er hvidt og ret tykt men alligevel flydene... har ikke set min mens siden i starten af sep .. men graviditets testene er negativ.. nogen der ved hvad det kan være.. det klør ikke derned eller svier.. men har mange jag og føles som om det trækker inden i .. eller lidt ala mens smerter men alligevel ikke for de kan gå hurtig væk... råd søges
Jeg synes at du skal gå til lægen. Bryder mig ikke om selv at gå til lægen, men nogengange kan det være nødvendigt. Især hvis du ikke har oplevet dette her ske før. Pøj pøj med det!
jeg har ikke oplevet det før. og jeg er ikke stresset.. tænker faktisk ikke over at min mens ikke er kommet.. ja må heller få kontaktet hende.. og tak for jeres svar
kan det være ægløsning du har ??
Freismor skriver: kan det være ægløsning du har ??
neej for det kommer og går har haft det i godt 1 mdrs tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128