Knopper på brysterne! (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.686 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2011

NJN

Jeg har efter jeg er blevet gravid, fået nogle mærkelig røde knopper på brysterne.. De kan godt gå væk, men så kommer der nye!

Håber i kan tåle at se et billede. Sorry for bleghed! 

Så kloge kvinder, hvad er det for nogle knopper?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

maria_wlt

NJN skriver:

Jeg har efter jeg er blevet gravid, fået nogle mærkelig røde knopper på brysterne.. De kan godt gå væk, men så kommer der nye!

Jeg tror det er en helt almindelig bums af en art.. Jeg fik en masse begge gange.. De forsvandt heldigvis igen

Anmeld

10. november 2011

NJN

maria_wt skriver:

Jeg tror det er en helt almindelig bums af en art.. Jeg fik en masse begge gange.. De forsvandt heldigvis igen

Ja okay, har bare aldrig haft dem før??? og der kommer ikke sådan noget gult noget ud af dem??  

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

NJN skriver:

Typiske hormonknopper.

Det er helt normalt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2011

NJN

SussieThyssen skriver:

Typiske hormonknopper.

Det er helt normalt.

Kærligst
Sussie

okay tak.. Nu du lige var her, så må jeg også hellere lige spørge om, om det er normalt at ens hår bliver mørkere på kroppen når man bliver gravid.. Nu tænker jeg på hårene på maven eks..

Anmeld

10. november 2011

Neon

Da jeg var omkring uge 7 gik min hud helt amok.. Det var både bumser og bare små knopper der lignede bumser.. Og det var på hele brystet, ryg og skuldre.. Jeg var så ked af det.. Men det gik faktisk langsomt over.. 

Anmeld

10. november 2011

Neon

Da jeg var omkring uge 7 gik min hud helt amok.. Det var både bumser og bare små knopper der lignede bumser.. Og det var på hele brystet, ryg og skuldre.. Jeg var så ked af det.. Men det gik faktisk langsomt over.. 

Anmeld

10. november 2011

Emily2012<3

Tror nu det bare er hormon knopper, for dem har jeg også selv på brysterne, og ryggen, og i ansigtet.

Det skulle gerne forsvinde igen..

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

NJN skriver:

okay tak.. Nu du lige var her, så må jeg også hellere lige spørge om, om det er normalt at ens hår bliver mørkere på kroppen når man bliver gravid.. Nu tænker jeg på hårene på maven eks..

Ja både hudfarve og behåring, samt hårvæksten kan blive både mørkere, lysere, kraftigere eller tyndere.
Nogle kvinder får en mørk stribe fra navlen og ned til skambenet, som forsvinder igen og hos alle kvinder bliver fx brystvorterne en hel del mørkere i farven.
Nogle kvinder får uren hud, mens andre får den fineste hud i verden.

Og så er der bagefter graviditeten, der kan tingene også ændre sig helt vildt.
Jeg er fx altid blevere meget mørkhåret under og efter en graviditet, og efter nogle måneder er mit hår hvergang begyndt at knække og falde af, så jeg har måttet få det klippet helt kort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.