Mave som 1 gangs gravid. (alm bygning.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. november 2011

NJN

Der er sikkert mange der har spurgt før mig, men nu begynder jeg altså at være lidt utålmodig!! Hvornår dukker min gravid mavse, bare en lille smule op???? 

Jeg er helt almindelig af bygning, og kan se på andre mavebilleder i uge 11 (12) at der er kommet en lille bule frem! Og man kan intet se  på mig????  Jeg har også prøvet at trykke på maven, og kan heller intet mærke? så faktisk kan jeg slet ikke forstille mig at der er noget som helst liv derinde..

Hvornår dukkede jeres mave op, jer som er almindelig af bygning?

en der måske er en smule utålmodig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

morethanperfect

NJN skriver:

Der er sikkert mange der har spurgt før mig, men nu begynder jeg altså at være lidt utålmodig!! Hvornår dukker min gravid mavse, bare en lille smule op???? 

Jeg er helt almindelig af bygning, og kan se på andre mavebilleder i uge 11 (12) at der er kommet en lille bule frem! Og man kan intet se  på mig????  Jeg har også prøvet at trykke på maven, og kan heller intet mærke? så faktisk kan jeg slet ikke forstille mig at der er noget som helst liv derinde..

Du kan prøve og gå ind og se mine billeder

Anmeld

10. november 2011

Dinsen

Tror jeg var i uge 18-19 inden man ku se bare en lille smugle, er i uge 22 nu, og mavsen er heller så stor endnu... Men folk siger at det kommer li med et 

Anmeld

10. november 2011

NJN

morethanperfect skriver:

Du kan prøve og gå ind og se mine billeder

Syntes da sagtens man kan se det var en lille baby der gemte sig derinde i uge 11 ved dig.. 

Anmeld

10. november 2011

NJN

Dinsen skriver:

Tror jeg var i uge 18-19 inden man ku se bare en lille smugle, er i uge 22 nu, og mavsen er heller så stor endnu... Men folk siger at det kommer li med et 

Tror desværre også jeg skal så langt hen, før man begynder at kunne se det ved mig... Må væbne mig med tålmodighed.

Anmeld

10. november 2011

lycly

NJN skriver:

Jeg er også helt almindelig af bygning og sådan her så jeg ud henholdsvis 21+5 og 25+5 (billede 1 og billede 2). Man kunne absolut intet se på mig i meeeget lang tid. Men det var jeg nu også glad for, for selv i uge 40 var jeg ikke særlig stor (3. billede) Så du må væbne dig med tålmodighed, den skal nok komme

Anmeld

10. november 2011

LR85

Man kunne INTET se på mig i uge 12, tror desværre du må have lidt tålmodighed. 

Du kan nok først forvente noget omkring uge 15-20 stykker. 

Men så har du også en dejlig flot voksende mave hver dag

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

NJN skriver:

Syntes da sagtens man kan se det var en lille baby der gemte sig derinde i uge 11 ved dig.. 

Ja .. Jeg var ret slank så man kunne tidligt se det .. .. 

Anmeld

10. november 2011

MissTas

NJN skriver:

min dukkede allerede op i uge 8

Anmeld

10. november 2011

NJN

LunaLykke skriver:

Jeg er også helt almindelig af bygning og sådan her så jeg ud henholdsvis 21+5 og 25+5 (billede 1 og billede 2). Man kunne absolut intet se på mig i meeeget lang tid. Men det var jeg nu også glad for, for selv i uge 40 var jeg ikke særlig stor (3. billede) Så du må væbne dig med tålmodighed, den skal nok komme

ja, det var en lille fin mave du havde! Tror desværre også der går så længe før man kan se min.. Ligner vi er samme bygning ca..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.