Hey piger
Er der nogen af jer der har skoliose, og hvordan har det påvirket jeres graviditet ?
Jeg er rigtig bange for at blive sygmeldt når maven bliver stor, ved ikke om ryggen kan klare det :/
Hvordan har jeres oplevelse være med det, også mht at føde
Jeg har scoliose, og fik også opereret 2 titaniumstænger ind på hver siden af rygraden, da jeg var 16 år. (er idag 29 år). Blev rettet op fra 46 grader skæv til 3 grader. Og blev endda 5 cm. højere 
Havde absolut ingen mén/problemer, da jeg var gravid første gang, men denne gang (er gravid i uge 37), døjer jeg rigtig meget med min iskiasnerve 
Jeg var også bekymret for en sygemelding, men jeg arbejdede lige indtil barsel, første gang. Midt i barslen, lukkede butikken så, så jeg har gået ledig lige siden - måske det er derfor, jeg denne gang har lige rygproblemer? Løbetrænede ellers indtil 5 mdr. Men så blev maven for tung allerede, og nu hvor jeg i uge 37, vejer tøsen derinde omkring 3.300 gram (en god basse), så jeg tager den med ro 
Men jeg indrømmer, at hvis jeg dengang havde fået tilbudt korset, som bruges til at fiksere ryggen i 1 år, havde jeg taget i mod det. Stængerne har gjort at jeg ikke kan fuldføre min drøm om en militæruddannelse 
Anmeld