Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2011

sabrina89

Nu er Freja vokset ud af meget af hendes tøj, men jeg nænner ikke at give/smide det væk. Sys hver lille body eller buks giver minder. Men hold da op hvis jeg kommer til at have det med alt hendes tøj kommer vi til at have et par flyttekasser med tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Muttitil1+1

sabrina89 skriver:

Nu er Freja vokset ud af meget af hendes tøj, men jeg nænner ikke at give/smide det væk. Sys hver lille body eller buks giver minder. Men hold da op hvis jeg kommer til at have det med alt hendes tøj kommer vi til at have et par flyttekasser med tøj

Hehe... ja det bliver noget af et lager man får sig til sidst

Nu er meget af min søns tøj købt brugt, så der har man det ikke helt på samme måde, men det vi har fået af andre kan jeg godt mærke at jeg bliver ærgerlig over han ikke kan passe mere

Anmeld

15. november 2011

MetteMe

sabrina89 skriver:

Synes Max er vokset så hurtigt at jeg knap nok har nået at få et forhold til tøjet. En fra min mødregruppe nævnte nemlig også at hun havde svært ved at "give slip" på tøjet Men det kan jeg ikke helt genkende....

Gemmer dog det der har været lidt dyrere og retsen afleverer jeg til mødrehjælpen så andre kan få glæde af det

Hvad størrelse er jeres små pus ved at være oppe i?

Anmeld

16. november 2011

sabrina89

Freja startede i en str. 57 som var lidt for stor så hun er først lige kommet op i en 62 så hun har haft 57 længe nok også derfor jeg har lidt svært ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.