Så har hemmelig-mavsen og jeg været til første JM besøg her i foregårs og det gik jo stille og roligt as always.. Jeg tager det meget oppefra og ned, i hvertfald her den første tid da der jo er besøg nok efter min mening. 
Hun ville ikke lytte efter hjertelyd denne gang og det var også okay..
-Vi har jo næsten lige været til NF..
Jeg blev dog positivt overrasket over besøget da hun tilsyneladende havde læst min journal(er) grundigt igennem og vidste stort set alt om det komplicerede forløb i slutningen af min sidste graviditet og hun roste mig så meget at jeg blev helt rød om ørene til sidst. 
Men det som virkelig vækkede min tillid var at hun havde sat sig så grundigt ind i tingene og virkede meget opsat på at jeg denne gang skulle have et godt/normalt graviditetsforløb og en vellykket fødsel. Hun var bare super kompetent!!
Jeg ved at chancen for at jeg kommer til at føde med hende er ret lille men denne gang håber jeg virkelig!
Sidst skiftede jeg JM konstant og så "min" JM 3 gange i hele forløbet (hun hilste heller ikke da jeg stødte ind i hende på FG, hun kunne nok ikke kende mig) så havde ikke de store forventninger til JM besøgene denne gang.. Og var egentlig også helt afklaret med det 
Men følte bare en helt anden connection med min nye JM. Så hun må rigtig gerne være den der hjælper den næste til verden til april 
Hvordan har jeres JM(er) været? 
Anmeld